کد خبر : 1831679 | 11 تیر 1401 ساعت 18:41 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

با فرمول مهدی طارمی و علی علیپور

در چمدان سفر به پرتغال عبدی، باید کفش طلا باشد!

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر علاقه باشگاه تازه لیگ برتری شده چاوز پرتغال نسبت به جذب مهدی عبدی مطرح شده بود.

در چمدان سفر به پرتغال عبدی، باید کفش طلا باشد!

به گزارش "ورزش سه"، در همین راستا یک نشریه پرتغالی به این موضوع واکنش نشان داد. ژوزه کاروالیو رئیس باشگاه چاوز با بیان اینکه تیمش نسبت به خرید عبدی علاقه دارد،‌ اظهار داشت: پیشنهادی برای خرید این بازیکن ارائه کرده‌ایم. می‌خواهیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم، اما باید هافبک‌ها و مهاجمان بیشتری به‌خدمت بگیریم تا در پایان فصل برای بقا، دست به محاسبات جدولی نبریم. تلاش ما بقا در لیگ برتر پرتغال است. می‌خواهیم فصل آرامی داشته باشیم و فوتبال خوبی به‌نمایش بگذاریم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا برای جذب عبدی درخواست خود را ارسال کرده و منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس و این مهاجم هستیم.

با این وجود عبدی همواره از علاقه‌اش به درخشش در پرسپولیس گفته و امروز هم روزنامه ایران ورزشی صحبتی از این مهاجم نوشته بود که وی می‌خواهد در پرسپولیس بماند و آقای گل شود.

در شرایطی که لیست بزرگسال پرسپولیس جای خالی چندانی ندارد حضور مهدی عبدی که پیش‌تر خودش را اثبات کرده و در فهرست زیر ۲۵ساله‌ها حضور دارد؛ می‌تواند برای یحیی گل‌محمدی اهمیت داشته باشد.

پیش‌تر مهدی طارمی و علی علیپور پس از آقای گلی در پرسپولیس از این تیم لژیونر شدند و در فوتبال پرتغال به کار خود ادامه دادند و باید دید عبدی هم ماجراجویی در پرتغال را به بعد از گلزنی‌های بیشتر برای سرخ‌ها موکول می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها