کد خبر : 1831682 | 11 تیر 1401 ساعت 19:11 | 43.6K بازدید | 7 دیدگاه

یک اسم غیرمنتظره در لیست فروش لیورپول

نبی کیتا، ستاره خط میانی لیورپول به‌زودی در لیست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت.

یک اسم غیرمنتظره در لیست فروش لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا در سال‌های اخیر جای همیشگی و ثابتی در ترکیب لیورپول نداشته و بسیاری از مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه لیورپول اکو با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران لیورپول در هفته‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی را با نبی کیتا برای تمدید قرارداد آغاز کنند، اما این هافبک گینه‌ای فعلا که در برابر این پیشنهادها مقاومت کرده است. تنها یک سال تا پایان قرارداد نبی کیتا با مرسی سایدی‌ها باقی مانده و این هافبک جنگنده به مدیران باشگاه لیورپول اعلام کرده که علاقه‌ای به امضای قرارداد جدید ندارد.

1645312

به این‌ترتیب لیورپول حالا آماده است تا نام نبی کیتا را در لیست فروش قرار داده و این بازیکن را در نقل و انتقالات قرار دهد. این ملی‌پوش گینه‌ای چهار سال پیش از لایپزیش با قراردادی 60 میلیون یورویی به لیورپول پیوست، اما دوران حضور نبی کیتا در آنفیلد چندان موفق پیش نرفته و به نظر می‌رسد خود این بازیکن نیز علاقه‌مند به جدایی از لیورپول است. 

پیش از این اخباری در مورد تمایل لیورپول به معاوضه نبی کیتا با نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر به اضافه پول نقد شنیده شده بود. به جز نبی کیتا، شایعاتی در مورد احتمال جدایی الکس اوکسلید چمبرلین، دیگر هافبک لیورپول در فصل تابستان جاری نیز شنیده شده است.

دیدگاه‌ها