کد خبر : 1831694 | 11 تیر 1401 ساعت 19:51 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

هنریک مخیتاریان:

نمی‌دانم چرا همیشه مقابل اینتر خوب بازی می‌کردم

هنریک مخیتاریان، خرید جدید اینتر اهداف بزرگ در این باشگاه برای فصل جدید دارد.

نمی‌دانم چرا همیشه مقابل اینتر خوب بازی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز باشگاه اینتر رسما اعلام کرد برای خرید هنریک مخیتاریان، هافبک باتجربه و ارمنی رم به توافق رسیده است. حالا هنریک مخیتاریان در اولین مصاحبه خود بعد از انتقال به اینتر مدعی شد رویای او بازی برای تیم‌های بزرگ بوده و این بازیکن نمی‌تواند برای درخشش در مقابل هواداران نراتزوری صبر کند.

هنریک مخیتاریان گفت: "نمی‌دانم چرا، اما همیشه مقابل اینتر خوب بازی می‌کردم و حالا نمی‌توانم برای گلزنی با این پیراهن صبر کنم. بدیهی است که بازی در تیم‌های بزرگ همیشه یک رویا بوده و من خوشحالم که سه سال در ایتالیا و با لباس رم بازی کردم. اکنون در اینتر بسیار احساس غرور می‌کنم زیرا کودکان فراوانی هستند که همین احساس علاقه را به این تیم دارند و من امیدوارم بتوانم الگوی خوبی برای آنها باشم. 

1724564

من و سیمونه اینزاگی با هم صحبت کردیم، ما باید با هم کار کنیم و من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. یوری ژورکائف در اینتر یکی از اسطوره‌های من بود. من از کودکی بازی ژورکائف را دنبال کردم و آخر توانستم با او عکس بگیرم. او بازیکنی استثنایی بود و در تاریخ این باشگاه اثرگذار ظاهر شد. من هم می‌خواهم این کار را انجام دهم و هدفم بردن جام‌های بزرگ و رسیدن به اهداف مختلف باشگاه است.

مهم‌ترین هدف این است که با هم برنده شویم. من نمی‌توانم برای شروع صبر کنم و می‌خواهم از هواداران برای حمایت و پیام‌هایی که به من فرستادند تشکر کنم. ما مشتاقانه منتظر دیدن شما در ورزشگاه برای فتح اسکودتو هستیم."

دیدگاه‌ها