کد خبر : 1831743 | 12 تیر 1401 ساعت 08:39 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

برزگری: شرایط صنعت نفت سخت است اما...

مربی تیم صنعت نفت می گوید آنها شرایط سختی دارند ولی امیدوار است با حضور کادر با تجربه این تیم، بتوان کار مثبتی برای آبادانی ها انجام داد.

برزگری: شرایط صنعت نفت سخت است اما...

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا برزگری ملقب به حسون پیشکسوت فوتبال آبادان و باشگاه صنعت‌نفت با درخواست رضا پرکاس به عنوان مربی به کادرفنی صنعت نفت برای فصل پیش رو اضافه شد.

برزگری در گفتگویی از هواداران و مردم آبادان علل الخصوص پیشکسوتان درخواست کرد تا از صنعت نفت حمایت کنند چرا که تیم شرایط سختی دارد.

برزگری گفت: صحبت من با پیشکسوتان آبادانی است که همگی سهم بزرگی در رشد صنعت نفت دارند. تماشاگران نیز همگی از قدیم فوتبالی بوده اند. امیدوارم با آمدن گروه جدید، پیشکسوتان و تماشاگران کمی صبر و حوصله داشته باشند.

وی ادامه داد: صنعت نفت متعلق به پیشکسوتان و هواداران آبادانی است. امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم. شرایط تیم در حال حاضر سخت است. چون ما در حال از دست دادن بازیکن هستیم ولی بازیکنی را به خدمت نگرفته ایم.

برزگری در پایان اضافه کرد: در حال حاضر و از نظر من، شرایط تیم صنعت نفت سخت است ولی با حضور آقای قاسم پور و پرکاس و سایر گروه، امیدوارم بتوان کار مثبتی انجام داد.

دیدگاه‌ها