کد خبر : 1831746 | 12 تیر 1401 ساعت 09:12 | 14.8K بازدید | 2 دیدگاه

خداحافظی اینستاگرامی مربی نساجی (عکس)

علی شیخ‌اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به طور رسمی از کادرفنی نساجی جدا شد.

خداحافظی اینستاگرامی مربی نساجی (عکس)

به گزارش ورزش سه، با حضور حمید مطهری در راس کادرفنی نساجی مازندران اعضای کادر این تیم نیز تغییر کردند و تاکنون جواد منافی و نوشادی به کادرفنی این تیم قائمشهری اضافه شده‌اند.

علی شیخ‌الاسلامی یکی از مربیان نساجی بود که در سه سال اخیر و در کنار رضا مهاجری، محمود فکری، وحید فاضلی، ساکت الهامی و اسماعیل اسماعیلی کار خود را دنبال کرد و با این تیم به قهرمانی جام حذفی هم رسید اما با انتخاب مطهری به عنوان سرمربی، کار او هم با نساجی به پایان رسیده است.

شیخ‌الاسلامی پس از قطعی شدن جدایی اش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با نساجی خداحافظی کرد و نوشت: «سه فصل حضور در نساجی با همه اتفاقات تلخ و شیرین جز روزهای خوب و بیادماندنی دوران مربیگری ام بود؛ با تشکر از همه بابت مهیا کردن این فرصت و محبت هایی که بمن داشتید. انشاالله که اتفاقی قشنگ تر از قهرمانی در جام حذفی در انتظار نساجی باشد. خداحافظ تا دیداری دوباره.»

شیخ‌الاسلامی پیش از آغاز کار در نساجی به عنوان عضوی از کادرفنی تیم های گسترش فولاد، صبای قم، راه آهن و پارس جنوبی روی نیمکت این تیم ها حضور داشت. او همچنین در دوره ای نیز در تیم ملی جوانان حضور داشت و موفق شد همراه با این تیم به جام جهانی 2017 صعود کند.

1724665

دیدگاه‌ها