کد خبر : 1831764 | 12 تیر 1401 ساعت 10:17 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

لطف‌آبادی، چشم‌انتظار یک فصل خوب با ساراگوسا؛

دروازه‌بان ایرانی بی‌تاب بازگشت به اسپانیا!

دروازه‌بان باتجربه ایرانی تیم فوتسال زنان ساراگوسا در حال گذراندن تعطیلات پس از پایان فصل خود در ایران است.

دروازه‌بان ایرانی بی‌تاب بازگشت به اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه" یکی از اتفاقات نقل و انتقالاتی جالب و غیرمنتظره در عرصه فوتسال ایران، پیوستن زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان ایران به تیم ساراگوسا بود؛ تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ فوتسال زنان اسپانیا را دارد اما در فصل جاری برای بقا در رقابت‌ها تلاش می‌کرد.

لطف‌آبادی در سه بازی پایانی به فهرست تیمش اضافه شد و به نوعی فرصتی ویژه برای او به وجود آمده بود تا بتواند شرایط حضور در فوتسال زنان اسپانیا را بررسی و برای آینده خود برنامه‌ریزی کند؛ چرا که سنگربان ایرانی با قراردادی سه ساله به تیم ساراگوسا پیوسته است.

در هفته پایانی لیگ فوتسال زنان اسپانیا، یاران لطف‌آبادی در دوئلی 6 امتیازی پیروز شدند تا بقای‌شان در لیگ قطعی شود و حالا مدیران باشگاه امیدوارند فصل آینده مجدداً تیم‌شان را در کورس قهرمانی ببینند و از حضور دروازه‌بان ایرانی در درون دروازه‌اش بیشتر بهره ببرند.

زهرا لطف‌آبادی بعد از اتمام فصل، به ایران بازگشته و در حال حاضر در زادگاه خود در شمال کشور مشغول ریکاوری است و به‌زودی قرار است مجدداً به اسپانیا بازگردد و در تمرینات پیش‌فصل تیمش شرکت کند و او در تلاش است تا در فصل جدید بتواند عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ساراگوسا را به دست آورد.

دروازه‌بان باتجربه و لژیونر فوتسال زنان ایران که در یکی از معتبرین لیگ‌های جهان شاغل است، طی روزهای آینده در گفتگو با "ورزش سه" از تجریبات حضورش در لیگ اسپانیا و چشم‌انداز خود برای ادامه همکاری با باشگاه ساراگوسا صحبت می‌کند؛ منتظر یک مصاحبه متفاوت و دیدنی با زهرا لطف‌آبادی باشید!

دیدگاه‌ها