کد خبر : 1831876 | 12 تیر 1401 ساعت 20:22 | 2.4K بازدید | 3 دیدگاه

با افتخار در خدمت مجموعه مس رفسنجان هستم؛

ربیعی: از بچه‌هایی که پای تیم‌شان ماندند تشکر می‌کنم

محمد ربیعی در حاشیه اولین تمرین مس رفسنجان گفت این تیم در فصل آینده برای ارتقای رتبه خود تلاش خواهد کرد.

ربیعی: از بچه‌هایی که پای تیم‌شان ماندند تشکر می‌کنم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان امروز اولین تمرین خود را برای رقابت های فصل جدید لیگ برتر برگزار کرد. محمد ربیعی در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اولین جلسه تمرینی مس رفسنجان را به فضل الهی و نگاه پر مهر ائمه شروع کردیم و انشاالله بتوانیم فصل جدید را فصلی نسبتا بهتر برای مس رفسنجان رقم بزنیم. با شرایطی که برای جذب نفرات داشتیم و کاری که می‌خواستیم انجام بدهیم، خودمان را تا حدودی برای اولین جلسه تمرین مهیا کردیم.

او در واکنش به اینکه هدف‌گذاری مدیران مس حضور در لیگ قهرمانان آسیا است عنوان کرد: به عنوان کسی که سه سال در مجموعه مس بودم و امسال سال چهارم است به هر حال در هر سال به لطف خدا توانستم ارتقا را برای مجموعه ایجاد کنم و این مسئله هم باعث شده که مسئولان در حال حاضر انتظارات بیشتری داشته باشند. من پارسال هم همین صحبت ها را کردم و گفتم شخص من باوری را در تیمم ایجاد می‌کنم و جاه‌طلبی های خودمان را داریم اما باید واقع‌بینانه هم به قضیه نگاه کرد.

ربیعی ادامه داد: نباید بار روی تیم گذاشت و از تیم انتظار بیهوده داشته باشیم. اگر شرایط سهمیه مثل گذشته بود ما که ششم شدیم باید این شانس را برای خودمان قائل می‌شدیم که بتوانیم حالتی ایجاد کنیم که برای رتبه های پنجم و چهارم اقدام کنیم. من دیروز در جلسه سازمان لیگ بودم و البته گفتند باید هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم بگیرد اما با توجه به اینکه ما تا این فصل هم لیگ قهرمانان آسیا نداریم و باشگاه های آسیا برای مرداد یا شهریور ۱۴۰۲ است و باید تا دهم خرداد نمایندگان ایران معرفی شوند. چهار نماینده داریم که دو تا قطعی و دو تا پلی‌آف است و آن هم گفتند باید ببینیم ۲+۲ است یا ۳+۱.

وی افزود: برنامه من برای مس رفسنجان طبق صحبتی که با آقای زین‌الدینی داشتیم این است که انشاالله بتوانیم با توجه به اینکه هر سه سال ارتقایی داشتیم؛ امسال هم بتوانیم اول جایگاه‌ سال گذشته را حفظ کنیم و بعد نسبت به آن ارتقایی هم داشته باشیم. هر چقدر بالاتر باشد بهتر است. ما تلاش‌مان را خواهیم کرد.

1713634

ربیعی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان مدنظرش را جذب کرده یا خیر گفت: ما یک لیست ابتدایی داشتیم که من دو هفته قبل از شروع مسابقات خدمت کمیته فنی، آقای زین‌الدینی و آقای علیزاده دادم. دوستان خیلی زحمت کشیدند اما آن لیست نشد و بازیکنان جذب تیم های دیگر شدند. ما ۷۰-۷۵ درصد تیم‌مان را حفظ کردیم و باید ۵-۶ نفر می‌گرفتیم؛ وقتی علیاری را گرفتیم باعث شد تا در آن پست بازیکن بگیریم که ۷ بازیکن شد. ما در خط دروازه تغییر داشتیم، در دفاع میانی باید تغییر می‌داشتیم. به من گفته بودند یک بازیکن هم سرباز می‌شود و باعث شد من یک چالش هم برای انتخاب آن نقطه داشته باشم اما در نهایت از باشگاه و بچه ها که پای تیم‌شان ایستادند تشکر می‌کنم. توانستیم تیم‌مان را جمع و جور کنیم اما اینکه بگویم چیزی که مدنظرم بود کامل انجام شد درست نیست؛ ۵۰-۶۰ درصد انجام شد.
او در خصوص اینکه برای ادامه همکاری درخواست تامین خواسته هایش پیرامون بازیکن و سخت‌افزار را داشت بیان کرد: من گفتم اگر این مسائل اتفاق نیفتد نمی‌مانم به دلیل اینکه من سال اول به لطف خدا تیم را به لیگ برتر آوردم و در اولین سال حضورش توانسته در‌ جمع هشت تیم قرار بگیرد و پارسال در جمع 6 تیم قرار گرفته؛ فوتبال و فلسفه بازی که مدنظر من بوده؛ اجرا کردیم و در خیلی از آیتم ها توانستیم جزو سه تیم اول ایران باشیم. اینها برای من قابل احترام است و برایش زحمت کشیدیم. آن حرف را زدم و اگر می‌دیدم که باشگاه نسبت به آنها کم کاری می‌کند یا تلاش نمی‌کند قطعا نمی‌ماندم اما می‌بینم دوستان همه‌ تلاش‌شان را کردند.

او ادامه داد: ما اینجا محدویت بودجه داشتیم؛ شاید اگر توانایی بودجه داشتیم آن نفرات جذب می‌شدند و یکی دو بازیکن خودمان را هم از دست نمی‌دادیم. باشگاه نسبت به بودجه خودمان زحمتش را کشید و می‌بینم این همت هست. اینکه یک مربی و مدیر و مجموعه ای چهار سال با هم کار کنند اتفاق نادری در فوتبال ما بوده است. این حس خوبی است و من، آقای زین‌الدینی و آقای علیزاده ارادت قلبی داریم و دوستان به نظر من تمام انرژی‌شان را گذاشتند و این من را مجاب کرد با افتخار در خدمت این تیم و مجموعه مس رفسنجان باشم.

ربیعی درباره اخراج بازیکنش در دقیقه یک بازی با نفت مسجدسلیمان و فشاری که اختلاف سطح سرچشمه به بازیکنان وارد می‌کرد بیان کرد: ما در ثانیه ۴۹ بازی با نفت مسجدسلیمان اخراجی دادیم و بازی در سرچشمه بود. ما الان دیگر در رفسنجان هستیم و دو بازی آخر پارسال هم اینجا انجام شد. از صنایع ملی مس و هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم؛ ما از لحاظ سخت‌افزار واقعا جلو رفتیم. ما الان یک زمین چمن خوب برای مسابقه و یک زمین چمن خوب برای تمرین داریم. فقط گنجایش زمین چمن مسابقه ما کم است و با توجه به شرایط کرونا فقط‌ می‌توانستیم ۷۰۰ نفر جا بدهیم. در خصوص ورزشگاه اصلی که گنجایش بیشتری دارد تمهیداتی در حال انجام است که برسد.

دیدگاه‌ها