کد خبر : 1831877 | 12 تیر 1401 ساعت 20:09 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

سقف قراردادها را کاملا رعایت کردیم؛

علیزاده: یک بازیکن ۱۸ میلیارد می‌خواست!

معاون باشگاه مس رفسنجان از شرایط عجیب و ارقام بالا در نقل و انتقالات گلایه کرد.

علیزاده: یک بازیکن ۱۸ میلیارد می‌خواست!

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده در حاشیه نخستین تمرین پیش‌فصل مس رفسنجان عنوان کرد: فصل جدید شروع شده و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا از رتبه ششمی فصل قبل خودمان دفاع کنیم. تیمی بستیم تا بتوانیم از این رتبه محافظت کنیم ولی یارگیری خوبی هم داشتیم. بازیکنان توانمندی از جمع ما جدا شدند، اما نفرات توانمندتری گرفتیم.

او ادامه داد: آقای حامد لک را در پست دروازه‌بانی گرفتیم و به جای مجید علیاری، لوسیانو پریرا را جذب کردیم. نفرات خوبی به مس رفسنجان آوردیم تا در جمع ۶ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره اینکه گفته می‌شود گادوین منشا با پیشنهاد مالی بهتری از پرسپولیس، در جمع آنها مانده است، ابراز کرد: اگر اجازه بدهیم، این قرارداد را شفاف می‌کنم. من خدا را گواه می‌گیرم که ۸۰ هزار دلار کمتر از پیشنهاد پرسپولیس را به منشا داده‌ایم و خیلی کمتر از پرسپولیس به او می‌دهیم. جا دارد از منشا که به‌خاطر باشگاه، مدیریت و آقای ربیعی به اینجا آمده است؛ تشکر کنیم.

علیزاده عنوان کرد: اینکه یک بازیکن خارجی تصمیم به ادامه حضور در مس رفسنجان می‌گیرد، نشان می‌دهد عملکرد باشگاه خوب بوده است. اصلا چنین چیزی نیست که قرارداد منشا ۲۰۰ هزار دلار باشد چون اگر این موضوع بود، منشا به پرسپولیس می‌رفت چون واقعا پیشنهاد بهتری داده بودند، اما بازیکن تیم ماست و خوشحالیم او را در اختیار داریم.

او در مورد اینکه باشگاه مس رفسنجان مخالف بحث سقف قراردادهاست و فساد مالی به‌وجود می‌آورد، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد همین‌طور است؛ بازیکن فوتبال باید به اندازه پول بگیرد. یک بازیکن در تیم ما، فصل قبل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گرفته بود، اما امسال ۱۸ میلیارد تومان می‌خواست! این مسائل در کَت هیچ‌کس نمی‌رود و مالیات او باید چطور پرداخت شود؟

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه این بازیکن از مس جدا شده یا خیر، عنوان کرد: لطفا ما را با این مسائل به حاشیه نبرید! بازیکن فوتبال باید به اندازه و عرف پول بگیرد. امسال یکی از آقایان واسطه به میان آمدند و متاسفانه بازار را خراب کردند. نام تیم‌ها را می‌برند ولی من می‌گویم اگر قرار باشد همه تیم‌ها قراردادشان را بگویند، ما نیز چنین کاری می‌کنیم.

علیزاده درباره اینکه ربیعی عنوان کرده ۵۰ الی ۶۰ درصد از لیست نفرات مدنظرش جذب شده‌اند، گفت: آقای ربیعی یک لیست به ما دادند که وقتی با آنها مذاکره کردیم، رقم‌های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ میلیاردی می‌خواستند! ما نمی‌توانیم چنین قراردادهایی داشته باشیم. ۱۰ بازیکن ۱۸ میلیاردی بگیرید، در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان می‌شود و بودجه‌ای نمی‌ماند؛ البته بودجه ما به ۱۶۰ میلیارد هم نمی‌رسد.

او یادآور شد: واقعا نمی‌شد یک‌سری از بازیکنان را گرفت. وقتی یک مربی در لیست خود درجه‌بندی بازیکنان را انجام می‌دهد، ما طبق آن یارگیری می‌کنیم که برای مس رفسنجان، تقریبا همه خریدها را از لیست اول انجام دادیم. حدود ۷۰ درصد لیست ربیعی را گرفتیم.

معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره اینکه گفته می‌شود لوسیانو پریرا، گران‌قیمت‌ترین بازیکن این تیم است، عنوان کرد: این‌طور نیست؛ گفته بودند سقف قراردادها باید ۷ الی ۸ میلیارد تومان باشد که ما همین موضوع را رعایت کردیم، اما فقط یک بازیکن، خیلی خیلی کم از این مقدار بالا زده است.

علیزاده در خصوص اینکه مجید علیاری پیشنهاد ۱۸ میلیاردی برای تمدید قرارداد با مس رفسنجان داشته است، عنوان کرد: من که نگفتم علیاری، شما می‌گویید. این بازیکن یک پیشنهادی به ما داد که آن را رد کردیم.

دیدگاه‌ها