کد خبر : 1832019 | 13 تیر 1401 ساعت 19:34 | 12.7K بازدید | 6 دیدگاه

استفانو پیولی:

فتح لیگ قهرمانان در این شرایط دشوار است

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان تاکید کرد فتح قهرمانی در لیگ قهرمانان در این شرایط دشوار است.

فتح لیگ قهرمانان در این شرایط دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان میلان امروز و در آستانه آغاز اردوی آماده سازی پیش فصل آینده در کمپ تمرینی جمع شده و بعد از چند هفته با یکدیگر ملاقات کردند. روسونری می خواهد از اسکودتوی خود دفاع کند و فصل دشواری در انتظار این تیم خواهد بود. استفانو پیولی بعد از این تمرین در مورد اهداف میلان در بازار تابستانی و شرایط روسونری در فصل بعد لیگ قهرمانان صحبت کرده است.

استفانو پیولی گفت: "راز قدرت ما این بوده که به بازیکنان، ویژگی ها و شیوه بازی خود ایمان داشته، احترام زیادی برای دیگران قائل بودیم و شور و اشتیاق زیادی داشته باشیم. شما سوالات زیادی در بازار نقل و انتقالات از من خواهید پرسید که تا حدی به آنها پاسخ خواهم داد، اما مطمئن هستم که بسیاری از بازیکنانم هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده اند و ما می خواهیم روز به روز رشد کنیم. 

1711544

بهترین تابستان زندگی؟ بله، تابستان هیجان انگیزی بود. از بودن در کنار خانواده ام لذت برده و با هواداران زیادی که پیراهن میلان را پوشیده بودند ملاقات کردم که این باعث خوشحالی من شد. 

تجربه سال گذشته چیزهای زیادی به ما آموخت و حالا میلان خیلی با تبدیل شدن به تیمی مبارزه طلب، فاصله ندارد. ما نمی توانیم به میلانی فکر کنیم که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود و من دوست ندارم در مورد بودجه صحبت کنم، اما اگر لیورپول و سیتی 100 میلیون فقط برای یک بازیکن هزینه کنند، رقابت دشوار است. 

هدف ما این است که در اروپا نیز تیمی رقابت طلب باشیم و منتظر قرعه کشی در 25 آگوست خواهیم بود، اما فکر کردن به قهرمانی در لیگ قهرمانان کمی زود است. من روی هدف متمرکز نیستم، بلکه در مسیر رسیدن به آن قرار داریم. شما نیاز به سرسختی و شجاعت دارید و باید در هر مسابقه ای برنده شوید. بهتر است برای اتفاقات فصل پیش رو پیش‌بینی نکنید و اشتباه کردن در این موقعیت آسان است.

احتمال جذب پائولو دیبالا؟ همه بازیکنانی که باکیفیت بوده و مایل به بازی در قالب تیم هستند، برای میلان مفید خواهند بود. می دانم که مدیران بسیار توانمندی پشت سرم هستند که تصمیمات خوبی برای بهبود شرایط تیم می گیرند."

1708314

دیدگاه‌ها