کد خبر : 1832098 | 14 تیر 1401 ساعت 10:38 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی 2022

سمینار جام جهانی 2022 در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان 32 تیم راه یافته به این مسابقات در حال بررسی هر چه بهتر برگزاری این بازی ها در پاییز سال جاری هستند.

نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی 2022

به گزارش "ورزش سه"، این مراسم روز دوشنبه به صورت رسمی در هتل سنت رجیس شهر دوحه با پیام اینفانتینو، رییس فیفا آغاز شد. در حالی که او قرار بود به صورت حضوری در این سمینار حضور پیدا کند. پرهام خانلری (پزشک تیم ملی)، حمید استیلی (مدیر تیم ملی)، مهرداد خانبان (آنالیزور تیم ملی)، زهره هراتیان (رییس ایفمارک) و حمیسی (رییس حراست فدراسیون فوتبال) نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی 2022 در دوحه بودند و هر یک بخش های مختلف شیوه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در دوحه را مرور و وظایفی که از سوی فیفا به آنها محول شده را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست هلموت اسپان نماینده فیفا در بخش امنیتی تاکید کرد فیفا تلاش می کند جام جهانی 2022 در دوحه در یک شرایط ایده آل و امن برگزار شد و تلاش های مختلفی در این زمینه داشت. او اقدامات صورت گرفته از سوی فیفا را به نمایندگان 32 تیم راه یافته به جام جهانی توضیح داد و در حاشیه این سمینار کارگاه های آموزشی در بخش های مختلف برگزار شد و نمایندگان فوتبال ایران در این کارگاه ها حضور پیدا کردند.

دیدگاه‌ها