کد خبر : 1832146 | 14 تیر 1401 ساعت 14:04 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم روزی در ملوان بازی کنم؛

محمدی: دانشجو هستم و فعلا سربازی نمی‌روم

مهاجم هوادار از دلایل ماندگار شدنش در این تیم و منتفی شدن رفتنش به سربازی صحبت کرد.

محمدی: دانشجو هستم و فعلا سربازی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد محمدی که قراردادش را با هوادار تمدید کرده در این خصوص بیان کرد: من صحبت‌هایی با باشگاه و آقا ساکت داشتم و متقاعدم کردند که امسال هم می‌توانم مثل پارسال سال خوبی داشته باشم. قطعا هر بازیکنی دوست دارد سال به سال پیشرفت کند. با یک‌سری از رفیق‌های فوتبالی خودم صحبت کردم و همه گفتند امسال چیزهای زیادی از آقا ساکت یاد خواهی گرفت و باعث پیشرفتت می‌شود. من به پیشرفتم فکر می‌کنم و تصمیم گرفتم در هوادار بمانم.

او در مورد منتفی شدن رفتن به ملوان برای گذراندن سربازی گفت: قرار بود به باشگاه ملوان بروم و صحبت کنم برای خدمت سربازی ولی من در حال حاضر دانشجو هستم و اگر قرار بود این کار را کنم باید از دانشگاهم انصراف می‌دادم. دیدم اگر امسال هوادار باشم خیلی بهتر است و می‌توانم دوره تحصیلیم را کامل کنم. ملوان تیم دوست داشتنی‌ای است و خودم چون بچه شمالم دوست دارم روزی در تیم بزرگ ملوان بازی کنم. همه‌ی ایران ملوان را دوست دارند و کمتر کسی را دیده‌ام که ملوان را دوست نداشته باشد.

محمدی در مورد گلزنی‌هایش به تیم‌های بزرگ اظهار داشت: من جلوی همه تیم‌ها انگیزه زیادی داشتم و در هر بازی هدفم این بود که تیمم موفق از زمین بیرون بیاید. لطف پروردگار باعث شد من فصل گذشته به تیم‌های بزرگ گل بزنم و  دوست دارم گلزنی‌هایم را تکرار کنم.

او در پایان راجع به شرایط تیم‌شان گفت: اکثر بازیکنان تیم پارسال حفظ شده و بازیکنان خوبی اضافه شده‌اند و قرار است باز هم اضافه شوند و فکر می‌کنم امسال هم برای هوادار خوب باشد.

دیدگاه‌ها