کد خبر : 1832203 | 14 تیر 1401 ساعت 19:06 | 21.9K بازدید | 26 دیدگاه

لوکاس واسکز:

رئال مادرید فصل بعد به دنبال شش‌گانه است

لوکاس واسکز، ستاره اسپانیایی رئال مادرید مدعی شد در سال‌های بعد هم حضوری پررنگ در دنیای فوتبال خواهد شد.

رئال مادرید فصل بعد به دنبال شش‌گانه است

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز در سال‌های اخیر بازیکنی چند پسته و مفید برای رئال مادرید بوده و علی‌رغم شایعات فراوان، همچنان در رختکن این تیم به کار خود ادامه داده است. حالا لوکاس واسکز در مصاحبه‌ای در مورد خاطرات شیرین فصول اخیر خود و البته گلزنی در ضربات پنالتی در فینال لیگ قهرمانان سال 2016 برابر اتلتیکومادرید صحبت کرد.

لوکاس واسکز گفت: "راستش را بخواهید، وقتی برای اولین بار به‌عنوان یک مدافع راست شروع به بازی کردم، از این پست لذت نمی‌بردم. اما حالا احساس راحتی بیشتری کرده و واقعا از هر مسابقه‌ای لذت می‌برم. من می‌خواهم بعد از خداحافظی از فوتبال نیز به حضور در این عرصه ادامه دهم. نمی‌دانم در نهایت مدیر ورزشی خواهم شد یا در دفتر کار می‌کنم، اما دوست دارم از فوتبال لذت برده و باز هم فعالیت داشته باشم.

1725243

بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو؟ این استادیوم در فصل جدید بسیار زیبا و تماشایی خواهد بود. ما می‌خواهیم در این استادیوم بازی کرده و برای سال‌های متمادی از حضور در آن لذت ببریم. فصل بعد ما قصد داریم 6 جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

بهترین خاطره از قهرمانی‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ در فینال لیگ قهرمانان در سال 2016 روحیه بسیار خوبی داشتم و خواستم در ضربات پنالتی نیز پشت توپ قرار بگیرم. مطمئن بودم که می‌توانم دروازه اتلتیکو را باز کنم و به همین علت پشت توپ در اولین پنالتی قرار گرفتم. من موفق به گلزنی شدم و ما در نهایت عنوان قهرمانی آن فصل را نیز از آن خود کردیم."

دیدگاه‌ها