کد خبر : 1832283 | 15 تیر 1401 ساعت 10:33 | 36.1K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم عجیب در عربستان؛ الاهلی در لیگ برتر می ماند!

یکی از تیم هایی که در لیگ برتر عربستان به دسته پایین تر سقوط کرده است تیم شاخص و نامی الاهلی است. تیمی که این فصل از 30 بازی 32 امتیاز به دست آورد و پانزدهم شد.

تصمیم عجیب در عربستان؛ الاهلی در لیگ برتر می ماند!

به گزارش "ورزش سه"، سقوط تیم الاهلی به دسته پایین تر بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستان به همراه داشت و طبیعتا موجب ناراحتی تماشاگران این تیم پرسابقه و پرطرفدار شده است. اما به نظر می رسد به دنبال تبعات این سقوط فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال تصمیمی است که با اجرای آن مانع از سقوط تیم الاهلی به دسته پایین تر شود. تنها راه حفظ تیم الاهلی در جدول لیگ برتر افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات است.

گفته می شود افزایش تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر یا همان لیگ حرفه ای عربستان در روزهای آتی رسمی می شود و در این صورت تیم های الفیصلی که در این فصل از بازی ها چهاردهم شد و الاهلی در جدول بازی ها باقی می مانند و احتمالا تنها تیمی که به دسته پایین تر سقوط می کند تیم الحزم است که در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفته است.

پیش بینی می شود بر این اساس در فصل آتی تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر عربستان از 16 تیم به 18 تیم افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها