کد خبر : 1832320 | 15 تیر 1401 ساعت 12:57 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

سرپرست و سازمان vs دبیرکل و هیئت رئیسه؛

قانون سقف قرارداد در بن‌بست فدراسیون

به نظر می رسد که با توجه به اختلاف نظرهایی که وجود دارد، موضوع سقف قرارداد در بن بست فدراسیون گیر کرده است.

 قانون سقف قرارداد در بن‌بست فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، شروع مارکت تابستانی لیگ برتر با چند انتقال نجومی باعث شد تا یک بار دیگر بحث سقف قراردادها مطرح شود. سازمان لیگ چندی پیش با اعلام این موضوع از تنظیم قانونی خبر داد که به 16 تیم لیگ برتری ابلاغ خواهد شد تا قراردادها طبق آن تنظیم شده و مبالغ هنگفت از فوتبال ایران حذف شود.
با گذشت مدتی از این صحبت ها و در حالی که کامرانی‌فر روز گذشته از تصویب قانون ظرف یک روز آینده خبر داده بود، شواهد موجود حاکی از آن است که اختلاف بین اعضا باعث شده تا قانون یاد شده هنوز تصویب و ابلاغ نشود.

سازمان لیگ، قانون یاد شده که جزئیات و مبالغ آن را چند روز پیش در ورزش سه خواندید تصویب و به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است. با وجود موافقت میرشاد ماجدی با این مصوبه اما به دلیل مخالفت دبیرکل و هیئت رئیسه، برای نهایی شدن موضوع دست نگه داشته شده است.

در شرایطی که حدود یک ماه دیگر لیگ برتر شروع می شود به سرانجام نرسیدن موضوع سقف قرارداد، بلاتکلیفی بزرگی ایجاد کرده است. در حالی که تعیین تکلیف قراردادهای ثبت شده قبل از قانون شده، بحث بسیاری بود، اینک اوضاع به گونه ای شده که حتی در خصوص تصویب و اجرایی شدن خود قانون تردیدهای زیادی وجود دارد.

حال باشگاه‌های لیگ برتری باید منتظر بمانند و ببینند که اختلاف نظر اهالی فدراسیون و سازمان لیگ در نهایت به کجا خواهد انجامید و کدام طرف ماجرا، خواسته خود را به کرسی خواهد نشاند. طبق شنیده ها از منابع آگاه سرپرست فدراسیون و سازمان لیگ، موافقان قانون فعلی هستند اما دبیرکل و هیئت رئیسه فدراسیون برای اجرایی شدن آن هنوز به جمع بندی لازم نرسیده اند.

دیدگاه‌ها