کد خبر : 1832333 | 15 تیر 1401 ساعت 14:11 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

حضور سیدجلال و حدادی‌فر به عنوان مربی اتفاق خوبی است

نوری: با تارتار ذوب آهن را به جایگاه اصلی برمی‌گردانیم

کاپیتان اسبق پرسپولیس در این فصل چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد و به عنوان مربی کار را استارت می‌زند.

نوری: با تارتار ذوب آهن را به جایگاه اصلی برمی‌گردانیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری در خصوص حضورش در کادرفنی ذوب آهن و شروع دوران مربیگری خودش از این فصل می‌گوید:  تصمیم داشتم به مربیگری روی بیاورم و منتظر یک فرصت خوب بودم و وقتی آقای تارتار که قبلاً سرمربی من هم بوده پیشنهاد داد بهترین فرصت ممکن بود و آن را پذیرفتم. ذوب آهن مجموعه خوبی است و من خودم هم قبلاً چند سال در اصفهان بودم و به جو فوتبال این شهر آشنایی دارم و فکر می‌کنم شرایط خوبی فراهم باشد و بتوانیم در کنار هم ذوب آهن را به جایگاه اصلی و واقعی خودش که چند سالی است از آن فاصله گرفته برگردانیم.

وی ادامه داد: مهدی تارتار یک مربی خوب و کاربلد است و امسال هم تیمی که فصل قبل خودش بسته را اداره می‌کند و این خودش یک پوئن مثبت است و حضور یک مربی کاربلد و تداوم حضورش در یک تیم می‌تواند به پیشرفت یک مجموعه کمک کند و فکر می‌کنم با توجه به بضاعتی که داریم فصل خوبی در انتظار ذوب آهن باشد.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه همزمان با خودش قاسم حدادی‌فر به کادرفنی اضافه شده و اینکه دستیار اول تارتار چه کسی است، گفت: در مورد اضافه شدن قاسم حدادی‌فر خوشحالم که این اتفاق رخ داده و ذوب آهن خانه قاسم حدادی‌فر است و باید هم در این تیم حضور داشته باشد و حضورش روی نیمکت تیم اتفاق خیلی خوبی است. در مورد دستیار اول هم واقعاً موضوع مهمی نیست و همه کنار هم در کادرفنی مشغول هستیم و یک هدف داریم و آن هم کمک به ذوب آهن است و دنبال این عناوین نیستیم و به آن توجهی نداریم.

نوری در مورد داشتن مدرک مربیگری برای نشستن روی نیمکت توضیح داد: بله من مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت ذوب آهن را دارم و در کلاس های مربیگری شرکت کردم و مدرک گرفتم و مشکلی از این بابت ندارم.

وی در مورد وضعیت ذوب آهن در نقل و انتقالات گفت: همانطور که گفتم ذوب آهن را باید با توجه به بودجه و بضاعتی که دارد سنجید و توانایی رقابت با تیم‌های پولدار را نداریم و خودتان می‌دانید این روزها چه مبالغی برای جذب بازیکن هزینه می‌شود و ذوب آهن هیچ وقت نمی‌تواند با این رقم ها در بازار رقابت کند و برای همین با توجه به بودجه خودمان تیم می‌بندیم و تا الان چند بازیکن جذب شدند و چند بازیکن دیگر هم جذب خواهند شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات و شانس قهرمانی‌اش نیز گفت: اصلاً اینطور نیست و نمی‌شود وضعیت یک تیم را بر اساس خریدهایش سنجید چرا که هر تیمی با توجه به تفکرات و خواسته‌های کادرفنی وارد بازار می‌شود و یک تیم ممکن است اصلاً نیاز به بازیکن جدید نداشته باشد. من قبول ندارم که پرسپولیس را از الان قهرمان بدانیم و باید روی استقلال و سپاهان هم به عنوان مدعیان جدی قهرمانی حساب باز کرد و وقتی فصل شروع شود و چند هفته از بازی‌ها بگذرد عیار هر تیمی بهتر مشخص می‌شود.

مربی ذوب آهن در مورد اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس گفت: اتفاق خیلی خوب و قشنگی است و مشابه همین اتفاقی که در ذوب آهن برای قاسم حدادی‌فر رخ داد را در پرسپولیس هم شاهد بودیم و خوشحالم باشگاه‌ها به سمتی حرکت کردند که از سرمایه‌های خودشان استفاده می‌کنند و حضور امثال سیدجلال حسینی و حدادی‌فر روی نیمکت تیم‌هایی که سال‌ها کاپیتان آن بودند لیگ را جذاب‌تر خواهد کرد.

نوری در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی گفت: وضعیت خوبی نیست و تا کنون فقط یک بازی دوستانه با یک تیم درجه دو در سطح جهان انجام دادیم و کیفیت فنی قابل قبولی هم ارائه ندادیم. تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی نیاز به بازی تدارکاتی دارد و امیدوارم از اندک فرصت‌های باقی مانده به درستی استفاده شود.

دیدگاه‌ها