کد خبر : 1832417 | 15 تیر 1401 ساعت 22:00 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

اولین صحبت‌های کریستنسن با هواداران بارسلونا

آندریاس کریستنسن که امروز رسما به بارسلونا پیوست در مقابل دوربین باشگاه کاتالان قرار گرفت تا برای اولین‌بار به هواداران بارسا صحبت کند.

اولین صحبت‌های کریستنسن با هواداران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن، مدافع سابق چلسی، امروز با امضای قراردادی چهارساله رسما بازیکن بارسلونا شد. ساعاتی بعد از امضای قرارداد این ستاره دانمارکی، او در مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت تا برای اولین‌بار به هواداران بارسا سلام کند.

کریستنسن دانمارکی به هواداران بارسا سلام کرد و گفت بی‌صبرانه منتظر است تا همه آنها را از نزدیک ببیند. او در پایان این ویدیوی کوتاه خطاب به هواداران باشگاه کاتالان از عبارت "فورزا بارسا" استفاده کرد.

1725586

اکانت توییتری باشگاه بارسلونا با انتشار این ویدیو نوشت:" اولین صحبت‌های کریستنسن به‌عنوان بازیکن بارسا: خیلی دلم می‌خواهد همه شما را ببینم".

آندریاس کریستنسن قراردادی تا سال 2026 با بارسلونا امضا کرده است. همچنین بند فسخ قرارداد آندریاس کریستینسن نیز 500 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن که از سال 2016 در رده‌های پایه چلسی آموزش دیده بود، در ادامه و مدت دو سال به‌صورت قرضی به مونشن گلادباخ رفت.

آندریاس کریستنسن در سال 2017 به استمفورد بریج بازگشت و در این پنج فصل، 161 بازی رسمی انجام داده و دو گل به ثمر رساند. لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، جام باشگاه‌های جهان، لیگ برتر، یک جام حذفی و یک سوپر جام اروپا در لیست افتخارات این مدافع جوان در چلسی دیده می‌شود. آندریاس کریستنسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در پورتو نیز بازی کرده و پس از مصدومیت جای خود را به تیاگو سیلوا داد.

دیدگاه‌ها