کد خبر : 1832560 | 17 تیر 1401 ساعت 10:27 | 952 بازدید | 0 دیدگاه

الزام تست PCR از ملی‌پوشان بسکتبال

اردونشینان تیم ملی بسکتبال پیش از سفر به محل برگزاری کاپ آسیا تست PCR می‌دهند تا بر اساس نتیجه آن مجوز اعزام به این رویداد را بگیرند.

الزام تست PCR از ملی‌پوشان بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال به منظور حضور در سی امین دوره مسابقات کاپ آسیا شامگاه شنبه عازم اندونزی می شوند.

طبق پروتکل مربوط به این بازی ها، مربیان و بازیکنان تیم های شرکت کننده باید در بدو ورود به جاکارتا تست PCR بدهند تا در صورت منفی بود نتیجه مجوز ورود به شهر و شرکت در مسابقات را بگیرند و در غیراینصورت وارد قرنطینه شوند.

بر همین اساس اخذ تست از اردونشینان تیم ملی بسکتبال در برنامه است. این تست صبح روز شنبه گرفته خواهد شد و نتیجه آن به صورت اورژانسی اعلام می شود تا مبنای تعیین ترکیب نهایی تیم ملی هم قرار بگیرد.

اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا از امروز جمعه با حضور ۱۳ بازیکن آغاز می شود.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ترکیب تیم اعزامی به اندونزی متشکل از ۱۲ بازیکن خواهد بود اما به جز اردونشینان، دو سه بازیکن دیگر را هم مدنظر داریم تا در صورتیکه در رابطه با تست PCR با مشکلی مواجه شدیم بتوانیم نفرات دیگری را جایگزین کنیم.

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا ۲۱ تیرماه تا دوم مردادماه با حضور ۱۶ تیم در جاکارتا برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C با تیم های ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه است.

دیدگاه‌ها