کد خبر : 1832651 | 18 تیر 1401 ساعت 00:55 | 101.8K بازدید | 41 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

احمد زنده‌روح گزینه پرسپوليس و جانشین اسدی

بعد از منتفی شدن تمدید قرارداد با رضا اسدی، اکنون یحیی گل‌محمدی نام احمد زنده‌روح را به مدیران باشگاه برای مذاکره اعلام کرده است.

احمد زنده‌روح گزینه پرسپوليس و جانشین اسدی

به گزارش “ورزش سه”، احمد زنده‌روح هافبک اسبق ماشین‌سازی که در این تیم چهره و در ادامه راهی گل‌گهر شده بود، با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده بود، راهی فجرسپاسی شده است.

او که مجبور شده در بهترین دوران فوتبالی خود راهی تیم فجرسپاسی شود و دوران سربازی را پشت سر بگذارد، اکنون همچنان چند ماه دیگر از دوران خدمتش باقی مانده است.

با این حال این هافبک موفق شده بخشی از سربازی خود را با کسری خدمت همراه کند و اکنون در انتظار تایید مستندات خود است. موضوعی که باعث شد تا او پیشنهاد ادامه سربازی‌اش در تیم ملوان بندرانزلی و بازگشت به لیگ برتر را نیز رد کند.

اکنون در شرایطی که باشگاه پرسپوليس در مذاکره با رضا اسدی به بن بست رسیده و نتوانسته از حیث مالی به توافق با این بازیکن دست یابد، با اعلام این موضوع به یحیی گل‌محمدی با پیشنهاد جدیدی از سوی کادرفنی مواجه شده است. سرمربی سرخ‌ها با اطلاع از وضعیت احمد زنده‌روح، نام این بازیکن را به عنوان گزینه جدید خود در پست هافبک دفاعی در کنار کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به باشگاه اعلام کرده تا به زودی مذاکرات طرفین برای عقد قرارداد دنبال شود.

موضوع مهم اما این است که احمد زنده روح موفق شود هر چه زودتر مستندات و مدارک مربوط به کسر خدمت خود را دریافت کند تا شرایط برای مذاکره با پرسپوليس را پیش ببرد و فصل آتی بار دیگر بتواند به لیگ برتر بازگردد و اینبار پیراهن پرسپوليس را بر تن کند.

دیدگاه‌ها