کد خبر : 1832677 | 18 تیر 1401 ساعت 10:54 | 17.2K بازدید | 9 دیدگاه

تغییر مدیرعامل کار آبی‌ها را سخت کرد

مذاکره استقلال و سایپا بر سر جلالی؛ روز از نو!

مذاکرات استقلال و سایپا بر سر انتقال ابوالفضل جلالی به خاطر تغییر مدیرعامل باشگاه نارنجی پوش باید از نو شروع شود!

مذاکره استقلال و سایپا بر سر جلالی؛ روز از نو!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای استقلال در فصل گذشته یکی از خوب های این تیم بود؛ جلالی با وجود اینکه نیمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی نیز رسید.

این بازیکن در ابتدای لیگ بیست و یکم در شرایطی از سایپا جدا شد و به استقلال پیوست که در قرارداد منعقد شده میان احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه و مدیران سایپا آمده بود قسط دوم مبلغ رضایتنامه باید 30 خرداد به حساب باشگاه نارنجی پوش واریز شود و در غیر اینصورت جلالی بازیکن سایپا است و باید به این تیم برگردد.

مدیران استقلال تا وقت مقرر نتوانستند این پول را به حساب سایپا بریزند و به همین خاطر مدیران باشگاه سایپا در این خصوص ادعا کردند. مذاکرات مدیران استقلال از حدود 10 روز قبل با سایپا بر سر گرفتن رضایت جدید آنها برای جلالی از سر گرفته شد و دوطرف به توافقات جدیدی رسیدند اما حالا یک اتفاق سبب شده تا همه چیز به بن‌بست بخورد.

روز گذشته مدیرعامل کارخانه سایپا تصمیم به تغییر در مدیریت این باشگاه گرفت و مدیرعامل جدیدی را بر مسند این باشگاه نشاند. تغییر مدیریت سایپا باعث تاخیر در انجام مذاکرات با استقلال خواهد شد. حالا مدیران استقلال مجبور هستند با مدیریت جدید سایپا دوباره وارد مذاکره شوند و شکل جدیدی از توافق را پیش ببرند.

بدون شک مدیریت جدید باشگاه لیگ یکی فوتبال تهران، نظرات دیگری درباره بازیکنان خواهد داشت و این مسئله بر روی وضعیت ابوالفضل جلالی نیز تاثیر خواهد داشت. حالا مدیران استقلال مجبورند برای توافق با سایپا از نو مذاکرات را شروع کنند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

در حال حاضر جلالی بازیکن باشگاه سایپا محسوب می شود و اگر استقلالی ها نتوانند رضایت باشگاه نارنجی پوش را بگیرند حقی برای استفاده از او در لیگ بیست و دوم نخواهند داشت. خود جلالی نیز بسیار علاقه دارد برای استقلال ادامه بدهد اما او و مدیریت استقلال باید باشگاه سایپا را در این خصوص راضی کنند.

دیدگاه‌ها