کد خبر : 1832793 | 18 تیر 1401 ساعت 21:55 | 29.4K بازدید | 8 دیدگاه

اسفندیار: در ابتدای مسابقات با ما نامهربانی شد

امیرحسین اسفندیار از پیروزی ایران مقابل صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها ابراز خوشحالی کرد.

اسفندیار: در ابتدای مسابقات با ما نامهربانی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز در چارچوب آخرین مسابقه خود در دور گروهی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان رفت و در یک بازی تعیین کننده دیگر به پیروزی رسید. ایران مقابل صرب‌ها یک عملکرد مقتدرانه ارائه داد تا یک صعود شیرین برای شاگردان بهروز عطایی رقم بخورد.

*خدا را شکر که صعود کردیم
امیرحسین اسفندیار که امتیازآورترین بازیکن زمین بود در پایان بازی گفت: "موفق به صعود به جمع هشت تیم شدیم. سال 2019 به مرحله نهایی صعود کردیم و امسال برای سومین بار موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی می‌شویم و خداراشکر با این تیم جوان این اتفاق افتاد.

*کسی فکر نمی‌کرد صعود کنیم
وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد که این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند. در ابتدا کمی با ما نامهربانی شده بود و بازیکنان اندکی ناراحت بودند اما به مرور با نتایج بهتر نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد. بارها در مصاحبه‌ها و در جمع بازیکنان گفتم برخی‌ها که از خانواده والیبال نبودند و به‌جای حمایت به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم بودند، اما خانواده والیبال بچه‌های خودشان را حمایت کردند و بازیکنان زحمت کشیده و توانستند بر حواشی غلبه و با نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنند.

*از اول به صعود فکر نمی‌کردیم
اسفندیار با ابراز رضایت از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این نتایج توانستیم مردم را خوشحال کنیم و والیبال به روزهای اوج خود بازگشت. به صعود فکر نمی‌کردیم و به دنبال ارائه بهترین بازی بودیم قطعا مثل همین مسابقات در دیدارهای آینده هم بهترین نمایش خود را ارائه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها