کد خبر : 1833078 | 20 تیر 1401 ساعت 17:36 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

قطعی؛ انتقال ستاره دانمارکی به یونایتد نهایی شد

قرار است این هفته تست پزشکی کریستین اریکسن، ستاره جدید منچستریونایتد انجام شده و انتقال این هافبک دانمارکی رسمی شود.

قطعی؛ انتقال ستاره دانمارکی به یونایتد نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی و 30 ساله، هفته گذشته با برنتفورد به پایان رسید و او تبدیل به بازیکن آزاد شد. حالا کریستین اریکسن از نظر شخصی با منچستریونایتد به توافق رسیده و فصل بعد در اولدترافورد توپ خواهد شد. نشریه منچستر ایونینگ نیوز امروز در گزارشی مدعی شد تست پزشکی کریستین اریکسن برنامه ریزی شده و این اتفاق طی 48 ساعت آینده در استادیوم اولدترافورد رخ خواهد داد.

1721344

البته در حال حاضر کاروان تیم منچستریونایتد برای برگزاری اردوی پیش فصل در تایلند حضور دارد و آنها روز سه شنبه در دیداری دوستانه به مصاف لیورپول خواهند رفت. به نظر می رسد بعد از سپری شدن تست پزشکی کریستین اریکسن و اعلام رسمی انتقال این بازیکن، او به دیگر بازیکنان تیم برای بخش دوم اردوی پیش فصل و تور استرالیا ملحق شود.

این اتفاق در حالی رقم می خورد که حدود یک سال پیش کریستین اریکسن در جریان رقابت های یورو 2020 و در ترکیب دانمارک دچار ایست قلبی شد و حتی برای دقایقی به نظر می رسید او جان خود را از دست داده است. اما بعد از فسخ قرارداد با اینتر، کریستین اریکسن روزهای درخشانی را در ترکیب برنتفورد سپری کرد و حالا در نهایت او قرار است فصل بعد کارگردان خط میانی تیم اریک تن هاخ لقب گیرد.

دیدگاه‌ها