کد خبر : 1833188 | 21 تیر 1401 ساعت 11:52 | 64.6K بازدید | 7 دیدگاه

گوشی هاشم بیک‌زاده در مرکز تهران به سرقت رفت

حمله خفت‌گیرها به ستاره سابق استقلال و تیم ملی

ستاره سابق استقلال و مربی کنونی گل‌گهر سیرجان در مرکز شهر تهران مورد حمله خفت‌گیرها و سارقان قرار گرفت.

حمله خفت‌گیرها به ستاره سابق استقلال و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک‌زاده، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و استقلال، مدتی است وارد عرصه مربیگری شده و اخیرا به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر کار خود را شروع کرده است.

این مربی جوان فوتبال امروز یک اتفاق تلخ را تجربه کرد. او برای انجام کاری اداری به خیابان مطهری تهران مراجعه کرده بود که در مسیر مورد دستبرد خفت‌گیرها و سارقان قرار گرفت. سارقان که ظاهرا 4 نفر بوده‌اند بعد از رسیدن به بیک‌زاده با زور چاقو وسایل قیمتی او را به سرقت بردند.

بیک‌زاده در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص بیان کرد: «متاسفانه صبح امروز چنین اتفاق تلخی برایم رخ داد، من هنوز هم شوکه هستم. 4 موتور سوار که ترک دو موتورسیکلت بودند به سمت من آمدند و با زور چاقو و قمه تهدیدم کردند که هرچه وسایل قیمتی دارم به آنها بدهم. با توجه به شرایط موجود من هم تسلیم شدم و گوشی تلفن همراهم و برخی وسایل دیگرم را به سرقت بردند.»

او افزود: «سریعا با پلیس تماس گرفتم و مامور به محل آمد و صورتجلسه کرد. برای پیگیری موضوع باید به آگاهی بروم و مدارک را تکمیل کنم. برایم عجیب است که در آن محله پرتردد در مرکز شهر تهران چگونه چنین اتفاقی می‌افتد. امیدوارم ماموران زحمتکش نیروی انتظامی مثل همیشه با کسانی که موجب ناامنی و آزار مردم عزیزمان می‌شوند برخورد لازم را انجام بدهند.»

گفتنی است که با توجه به پرتردد بودن محل انجام سرقت، احتمالا با بررسی دوربین‌های مدار بسته در محل به زودی شاهد دستگیری خفت‌گیرها و سارقان وسایل ستاره سابق استقلال و تیم ملی باشیم.

دیدگاه‌ها