کد خبر : 1833219 | 21 تیر 1401 ساعت 13:46 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

با رودری تا 2027؛

رسمی؛ قرارداد ستاره اسپانیایی سیتی تمدید شد

قرارداد رودری، هافبک جنگنده و اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷ با این تیم تمدید شد.

رسمی؛ قرارداد ستاره اسپانیایی سیتی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، رودری، هافبک اسپانیایی سیتیزن ها در سه سال اخیر یکی از بازیکنان بدون جانشین و مهم ترکیب پپ گواردیولا و در اغلب مسابقات در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته است. حالا این باشگاه اعلام کرد با رودری برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و او تا سال 2027 در استادیوم اتحاد ماندگار خواهد شد.

رودری بعد از تمدید قرارداد گفت: " پیوستن به سیتی در سال 2019، بهترین تصمیمی است که در دوران حرفه ای خود گرفته ام. رفتار هواداران با من شگفت انگیز بود، من کاملا از سوی باشگاه حمایت می‌شوم و سرمربی هر روز مرا به سمت جلو سوق می دهد. من همیشه با خودم فکر می کنم که تازه 26 ساله هستم و هنوز تا بازنشستگی فاصله زیادی دارم. 

من به سطح بسیار خوبی رسیده ام و البته فکر می کنم در موارد زیادی همچنان می توانم در آنها پیشرفت کنم. این طرز تفکر من است و بازیکنی هستم که همیشه می خواهم بهتر و بهتر شوم. پپ گواردیولا خودش در گذشته هم پست من بوده و به همین دلیل همه چیز را در ذهنم درک می کند. ارتباط و احساس بین سرمربی و بازیکنان سیتی خوب است. من رابطه بسیار خوبی با گواردیولا دارم و هر دوی ما یکدیگر را درک می کنیم. 

به یاد دارم که گواردیولا ابتدا برای طی روند پیشرفت از من حمایت کرد، اما او در یک سال و نیم گذشته مرا بیشتر به خودم واگذار کرده است. این اعتماد متقابل یکی از دلایلی است که باعث شده من به کارم در باشگاه منچسترسیتی ادامه دهم. من به عنوان یک بازیکن خیلی پیشرفت کرده‌ام و می‌خواهم از پپ گواردیولا و همه کادر فنی سیتی برای کمک‌شان تشکر کنم."
1726796

دیدگاه‌ها