کد خبر : 1833745 | 25 تیر 1401 ساعت 11:46 | 32K بازدید | 3 دیدگاه

سهیلا منصوریان از شاگردش دفاع کرد، شهربانو از خواهرش!

جزییات جدید از درگیری باورنکردنی در آکادمی ووشو

پدر حریف شاگرد سهیلا منصوریان اعتقاد داشت که شکست فرزندش در راند اول مسابقات ووشوی جوانان دختر، شائبه دار بوده است.

جزییات جدید از درگیری باورنکردنی در آکادمی ووشو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در نگاه اول با تماشای فیلم مربوط به درگیری در آکادمی ووشو بین خواهران منصوریان و یک مرد، مشخص نبود که این درگیری در کجا و به چه دلیلی به وجود آمده، توضیحات فدراسیون ووشو مشخص کرد که این اتفاق با ورود پدر یکی از ووشوکاران و بعد از شکست در مسابقات کشوری رخ داده است. 
با اینکه الهه منصوریان به عنوان سرمربی تیم جوانان به دلیل کسالت در روز نخست مسابقات قهرمانی کشور جوانان دختر حضور نداشت، شهربانو منصوریان به عنوان دستیار او در مسابقات حاضر بود تا استعدادها را شناسایی کند. همچنین سهیلا منصوریان خواهر کوچکتر این خانواده نیز به عنوان رییس هیئت ووشوی کیش و مربی چند تن از ورزشکاران این جزیره، در مسابقات حضور داشت. 
در مسابقه اول یکی از اوزان، شاگرد سهیلا منصوریان، با دختر همان مردی که وارد شده بود، مبارزه کرد و با اختلاف زیاد موفق به شکست حریف خود شد. این فرد که اعتقاد داشت حق فرزندش پایمال شده و حضور سهیلا منصوریان به عنوان مربی این ورزشکار شائبه‌هایی را برایش به وجود آورده بود، بعد از چند دقیقه ابتدا با حراست سالن درگیر شده و بعد هم وارد یکی از سالن‌های جنبی شد که ورزشکاران از آن برای گرم کردن استفاده می‌کردند! 
این فرد که به سوی حریف دخترش حمله ور شده بود، با واکنش سهیلا منصوریان مواجه شد. در حالی که همه دختران ورزشکار و حاضران در سالن از حضور یک مرد در این سالن غافلگیر شده بودند، شهربانو منصوریان هم در حمایت از سهیلا، خواهرش، وارد درگیری می‌شود.
بعد از چند دقیقه درگیری، این فرد به همراه دخترش از سالن خارج شده و سریعا ورزشگاه آزادی را ترک می‌کند. این ورزشکار همدانی و پدرش قبل از رسیدن نیروی انتظامی از سالن دور می شوند و حالا مشخص نیست با شکایت فدراسیون ووشو و ورود نیروی انتظامی و حراست وزارت ورزش چه اتفاقی برای آن ها رخ خواهد داد. 
به گفته رییس فدراسیون ووشو در این درگیری، هیچ کدام از افراد حاضر در محل آسیب جدی ندیده‌اند، اما برخی وسایل و تجهیزات موجود در سالن دچار خسارت شده‌اند.

دیدگاه‌ها