کد خبر : 1834326 | 28 تیر 1401 ساعت 22:10 | 59.8K بازدید | 6 دیدگاه

معرفی مدیرعامل و سرمربی جدید ملاثانی؛

تهامی نیامده کنار گذاشته شد!

در شرایطی که ابراهیم تهامی به عنوان سرمربی استقلال ملاثانی معرفی شد با انتخاب مدیرعامل جدید بار دیگر اشکش به این تیم بازگشت.

تهامی نیامده کنار گذاشته شد!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که ابراهیم تهامی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام جهانی 1998 فرانسه به عنوان سرمربی جدید استقلال ملاثانی معرفی شد اما خیلی طول نکشید که این چهره با انتخاب مدیرعامل جدید جای خود را به ابراهیم اشکش داد.
در همین راستا ساعاتی پیش و با حکم حسین مالک باشگاه استقلال ملاثانی امیرحسین علاقمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد و این چهره هم ابراهیم اشکش را بار دیگر به سمت سرمربیگری آبی‌های شهر ملاثانی بازگرداند.

1728537


ابراهیم اشکش دو فصل پیش توانست با استقلال ملاثانی جواز صعود به لیگ یک را بگیرد و طی هر دو فصل در شرایطی که آنها در منطقه خطر قرار داشتند با کسب نتایج مطلوب طی هفته‌های پایان حکم ادامه حضورشان در دسته اول را امضا کرده اند.
استقلال ملاثانی از جمله تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌رود که با کمبود امکانات سخت‌افزاری مواجه است و طی فصل گذشته نیز مشکلات مالی حسابی اعضای این تیم را اذیت کرد. باید دید آنها در فصل جاری چطور باشگاه را مدیریت خواهند کرد و از پس هزینه‌ها برخواهند آمد.

دیدگاه‌ها