کد خبر : 1834670 | 31 تیر 1401 ساعت 09:26 | 24.9K بازدید | 6 دیدگاه

دلداری رئیس فدراسیون به ملی‌پوشان جوان ایران؛

داورزنی: حالا به والیبال ایران بیشتر احترام می‌گذارند

رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید تماشاگران حاضر در سالن و مسئولان مختلف والیبال از عملکرد تیم تغییر نسل یافته ایران شگفت زده شده بودند.

داورزنی: حالا به والیبال ایران بیشتر احترام می‌گذارند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی والیبال ایران در یک بازی تحسین برانگیز در ست پنجم قافیه را به لهستان قدرتمند باخت تا از مسابقات لیگ ملت‌ها حذف شود. رئیس فدراسیون والیبال که در بولونیا حضور یافته بود به ملی‌پوشان دلداری داد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، در جمع بازیکنان حضور پیدا کرد و خطاب به آنها اظهار داشت: خیلی از مسئولان والیبال جهان از دیدن عملکرد تیم ملی ایران لذت بردند و شگفت زده شدند. حالا همه به شما و مردم کشورتان بیشتر احترام می‌گذارند. تماشاگران ایرانی و غیر ایرانی حاضر در سالن هم با شما بودند، چون تمام آنها سورپرایز شده بودند زیرا تیمی که نسلش تغییر پیدا کرده و جوان شده، اینگونه بازی کرد.

وی ادامه داد: اکثر مسئولان حاضر در سالن از عملکرد تیم تغییر یافته ایران سورپرایز شده بودند. سرمربی تیم ملی آمریکا هم از دیدن این بازی خوب هیجان زده شده بود. جا دارد از تک تک شما تشکر کنم چون همه شما نقش خودتان را به خوبی ایفا کردید.

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: نگران این باخت نباشید. در جام واگنر و در قهرمانی جهان باز هم با لهستان بازی خواهید کرد. بدون شک امروز هم نمایش خوبی داشتید و هم از حضور در جمع 8 تیم برتر جهان درس بزرگی گرفتید. برزیل، هلند و ژاپن هم در همین مرحله حذف شدند. حالا با این کار قشنگ‌تان تیم ایران باز هم صدرنشین قاره آسیا است و باز هم در رده هشتم جهان قرار گرفت. باید تلاش کنیم که این مسیر را با هم ادامه دهیم. اصلا غصه نخورید. کارتان خیلی خوب بود. موفق باشید.

دیدگاه‌ها