کد خبر : 1834842 | 01 مرداد 1401 ساعت 12:58 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

تلفیق جوانی و تجربه در یک هافبک مدرن؛

بازیکن آرام سپاهان همچنان مدعی ترکیب اصلی

محمد کریمی در 26 سالگی به یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سپاهان تبدیل شده که سرمربی می‌تواند حساب ویژه‌ای روی او باز کند.

بازیکن آرام سپاهان همچنان مدعی ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، کریمی که یکی از بازیکنان درخشان خونه به خونه بابل بود پس از کسب مقام نایب قهرمانی با این تیم در مسابقات جام حذفی مثل بسیاری دیگر از ستاره‌های این تیم تصمیم به جدایی گرفت و در 21 سالگی با نظر مثبت امیر قلعه‌نویی به سپاهان پیوست و توانست در لیگ هجدهم خودش را با کسب عنوان بهترین پاسور لیگ برتر پدیده مسابقات کند. او البته در لیگ نوزدهم با حضور کومان در سپاهان خیلی نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
با این حال بازگشت محرم نویدکیا بار دیگر شرایط را برای کریمی تغییر داد و این بازیکن در کنار سروش رفیعی، یاسین سلمانی و جلال علی‌محمدی معمولا یکی از اضلاع مثلث میانی تیم را تشکیل می‌داد و حضور حاج‌صفی هم نتوانست در نیمه دوم فصل جایگاه او را متزلزل کند. کریمی اما در لیگ بیست و یکم با اضافه شدن مسعود ریگی در ابتدا به نیمکت منتقل شد ولی خیلی زود به ترکیب اصلی بازگشت و بار دیگر بازیکن ثابت سپاهان در دومین سال مربیگری نویدکیا شد.

1729413

این بازیکن حالا با وجود اینکه 26 ساله و پر از انرژی است به یکی از بازیکنان با تجربه سپاهان تبدیل شده که حتی می‌تواند نامزد بستن بازوبند کاپیتانی تیم هم باشد. کریمی که از نسل جدید هافبک‌های دفاعی فوتبال دنیا به شمار می‌رود و تبحرش بیشتر در بازیسازی است تا تخریب بازی حریفان در این فصل فرصت کار کردن با یکی از مربیان شناخته شده دنیا را به دست آورده تا مانند چهار سال گذشته حضورش در سپاهان به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های کادر فنی برای حضور در ترکیب اصلی بدل شود.
این هافبک بابلی در این مسیر اما رقبای سختی را نیز در پیش دارد که یکی از آنها هم خارجی و با کیفیت جهانی خواهد بود و باید دید فصل پنجم حضورش در اصفهان با چه اتفاقاتی برای او همراه می‌شود.

دیدگاه‌ها