کد خبر : 1834890 | 01 مرداد 1401 ساعت 17:21 | 10K بازدید | 9 دیدگاه

گواردیولا: سانه بازیکن مهمی برای سیتی بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد بایرن مونیخ همچنان ستاره‌های سابق خود را حفظ کرده است.

گواردیولا: سانه بازیکن مهمی برای سیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار و اسپانیایی سه سال خوب را در باشگاه بایرن مونیخ سپری کرد و روی نیمکت این تیم به همه عناوین داخلی فوتبال آلمان دست یافت. اما تیم تحت هدایت این سرمربی در لیگ قهرمانان ناکام بود و بایرن مونیخ و پپ گواردیولا در سه فصل متوالی مقابل نمایندگان قدرتمند فوتبال اسپانیا در نیمه نهایی شکست خوردند.

1564833

حالا فردا منچسترسیتی در دیداری دوستانه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و پپ گواردیولا مدعی شد تیم سابق او در بازار نقل و انتقالات امسال عملکرد خوبی داشته و اصولا فرصت بیشتری از دیگران برای جذب بازیکنان بزرگ دارد.

پپ گواردیولا گفت: "لروی سانه بازیکن مهمی برای باشگاه منچسترسیتی بود. اما قلب تیم بایرن مونیخ و بازیکنانی مانند مانوئل نویر، توماس مولر و جاشوا کیمیچ هنوز در ترکیب این باشگاه حضور دارند. عملکرد بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال فوق العاده و استثنایی بوده است. وقتی باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ با بازیکن‌ها تماس می‌گیرند، همه آنها می‌خواهند به پیشنهاد چنین تیم‌هایی پاسخ مثبت دهند، اما سایر باشگاه‌های جهان برای جذب همان بازیکنان باید پول بیشتری بپردازند."

دیدگاه‌ها