کد خبر : 1834896 | 01 مرداد 1401 ساعت 17:58 | 21.9K بازدید | 3 دیدگاه

مشکل با سرمربی چلسی؛ بداخلاق و شکاک است!

در صورت رسیدن پیشنهادهای مناسب، باشگاه چلسی قصد دارد تیمو ورنر را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

مشکل با سرمربی چلسی؛ بداخلاق و شکاک است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیمو ورنر با انتقالی جنجالی و پرسر و صدا راهی چلسی شد، اما این ستاره جوان در سال‌های اخیر عملکرد چندان خوبی در این تیم نداشته و فصل گذشته نیز اغلب مسابقات چلسی را از روی نیمکت این تیم تماشا کرد. سایت دیلی میل در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه چلسی آماده فروش تیمو ورنر در این تابستان هستند، اما دستمزد این ستاره آلمانی ممکن است جدایی او را دشوار سازد. 
1705638

تیمو ورنر 26 ساله ساله یکی از پردرآمدترین بازیکنان چلسی است و اگر کاهش قابل توجهی در دستمزد نداشته باشد، بعید است تیمی برای جذب این بازیکن اقدام کند. دورتموند چند ماه پیش علاقه خود را برای جذب تیمو ورنر ابراز کرد، اما به دلیل دستمزد بالای این بازیکن این انتقال برای این باشگاه امکان پذیر نبود. بعد از فاش شدن سرطان سباستین هالر نیز دورتموند همچنان مشتاق جذب تیمو ورنر است، اما انتقال در این تابستان نیز بسیار بعید به نظر می‌رسد.

اما به نظر می‌رسد تیمو ورنر از رفتارهای توماس توخل، رویکرد بیش از حد انتقادی این سرمربی آلمانی و شکاک بودن او، آزرده‌خاطر شده است. به نظر می‌رسد هیچ‌گونه دوستی و رابطه خوبی بین این دو عضو آلمانی رختکن باشگاه وجود ندارد. البته تیمو ورنر علی‌رغم این شرایط نیز چلسی را خیلی دوست دارد، اما می‌خواهد به‌طور منظم بازی کند تا در جام جهانی در ترکیب تیم ملی آلمان نقش آفرینی کند.

دیدگاه‌ها