کد خبر : 1835046 | 02 مرداد 1401 ساعت 13:32 | 52K بازدید | 18 دیدگاه

در روزهای نگرانی بابت مهاجم

دردسر تازه برای کادرفنی؛ عبدی از دسترس خارج شد

در شرایطی که پرسپولیس هنوز نتوانسته ضعف خط تهاجمی خود را پوشش دهد، مهدی عبدی نیز با مصدومیت مواجه شد.

دردسر تازه برای کادرفنی؛ عبدی از دسترس خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرارداد عیسی آل کثیر که البته به دلیل مصدومیت و جراحی از دسترس پرسپولیس خارج شده است و قطع همکاری این باشگاه با مهدی مهدی‌خانی، هدفگذاری بزرگ یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات مربوط به تقویت خط تهاجمی این تیم با جذب دو مهاجم خارجی بود.

اتفاقی که تا این لحظه رقم نخورده و باشگاه در مذاکره با گزینه های مدنظر یحیی گل محمدی برای عقد قرارداد با ناکامی همراه بوده است.

اما شاید دردسر بزرگ این باشد که پرسپولیس از پتانسیلی که در اختیار دارد نیز نتواند به طور کامل استفاده کند. بعد از اینکه حامد پاکدل به دلیل مصدومیت چند روزی در تمرینات این تیم غایب بود و به تازگی در اختیار یحیی گل محمدی قرار گرفته، اکنون مهدی عبدی جدیدترین مصدوم سرخپوشان لقب گرفته است.

عبدی که فصل گذشته را علیرغم تمام هجمه‌هایی که متوجه وی بود با ثبت 7 گل در لیگ و دو گل در جام حذفی، کار را به پایان رساند، امید زیادی داشت که با توجه به تقویت خط حمله این تیم بتواند فصل فوق العاده‌ای را پشت سر بگذارد. جذب نفراتی چون سروش رفیعی و سعید صادقی که قدرت بالایی در بازیسازی و گلسازی دارند در کنار حضور مهدی ترابی و البته دانیال اسماعیلی‌فر می‌تواند یک پوئن مثبت برای هر مهاجمی محسوب شود.

عبدی اما در آخرین تمرین تیمش دچار آسیب دیدگی و با بررسی شرایط با دوری دو هفته ای از تمرینات گروهی مواجه شد تا در دیدارهای تدارکاتی آتی سرخپوشان از دسترس یحیی گلمحمدی خارج شود.

دیدگاه‌ها