کد خبر : 1835342 | 04 مرداد 1401 ساعت 10:23 | 41.9K بازدید | 5 دیدگاه

کورک: به جز مدال باید اسکار هم می‌گرفتم

بارتوش کورک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان معتقد است در دیدار رده بندی عملکرد خیلی خوبی برابر ایتالیا داشته است.

کورک: به جز مدال باید اسکار هم می‌گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، لهستان تیم دوم مرحله گروهی، در یک‌ چهارم نهایی برابر ایران قرار گرفت و در یک مسابقه بسیار سخت و نزدیک موفق شد تیم ما را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. شاگردان نیکولا گربیچ در نیمه نهایی همچون ایتالیا در سه ست پیاپی برابر آمریکا شکست خوردند تا این دو تیم راهی دیدار رده بندی شوند.

در دیدار رده بندی لهستان در مقابل ایتالیا قرار گرفت. هر دو تیم به دنبال یک پایان خوش در لیگ ملت‌ها بودند، مخصوصا ایتالیا که مقابل چشم هواداران خودی بازی می‌کرد. با این حال در نهایت این تیم نیکولا گربیچ بود که بی‌نقص عمل کرد و در سه ست پیاپی حریف خود را شکست داد تا مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان، در دیدار رده بندی ١٣ امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. بارتوش کورک، در اظهار نظری جالب در این باره گفت: معتقدم به جز مدال باید اسکار هم به من تعلق می‌گرفت. به نظر من اگر کلیت تورنومنت را در نظر بگیریم من عملکرد خوبی نداشتم اما در مقابل ایتالیا بهترین نمایش را ارائه دادم و باید اسکار هم می‌گرفتم. به همه هم‌تیمی‌هایم که برای رسیدن به این مدال فداکاری کردند، تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها