کد خبر : 1835488 | 05 مرداد 1401 ساعت 10:21 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فرصت‌های بنتو برای انتخاب بازیکنان لیگ

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، در حال آخرین آزمون و خطا برای انتخاب بازیکنان حاضر در لیگ داخلی است.

آخرین فرصت‌های بنتو برای انتخاب بازیکنان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی شرق آسیا که این روزها در تورنمنتی چهار جانبه و در کشور ژاپن در جریان است، به روز سوم خود رسیده و دو تیم کره جنوبی و ژاپن امروز در دیداری حساس به مصاف هم می روند. مسابقه ای که در ورزشگاه تویوتا برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور چهار کشور کره جنوبی، ژاپن، چین و هنگ کنگ برگزار می شود که در حال حاضر کره با 6 امتیاز صدرنشین است و ژاپن پس از پیروزی برابر هنگ کنگ و توقف مقابل چین، در رده دوم ایستاده است.

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: در هر دو بازی نکات خوبی وجود داشت. در بازی دوم مقابل هنگ کنگ، ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. بنابراین به آن اندازه که می خواستیم بر بازی مسلط نبودیم. اما در مجموع، یک پیروزی عادلانه به دست آمد.

1730465

از آنجایی که جام ملت‌های شرق آسیا در مسابقات سطح A که فیفا تعیین کرده برگزار نمی شود، بنتو این بار نتوانست بازیکنان اصلی و شاغل در اروپا را جمع کند و تیم ملی را با محوریت بازیکنان داخلی حاضر در کی لیگ تشکیل داد.

در آستانه جام جهانی قطر که از آبان ماه آغاز می شود، به جز فیفادی سپتامبر این مسابقات آخرین فرصت برای بنتو جهت بررسی کامل بازیکنان داخلی است.

در مورد مهاجمان این تورنمنت، چو کیو سونگ (از تیم کیم چئون) مقابل چین و چو یونگ ووک (از تیم اف.سی سئول) مقابل هنگ کنگ بازی را از ابتدا شروع کردند.

بنتو در این خصوص گفت: وقتی به یک مهاجم یا وینگر نگاه می کنیم، فقط به روند حمله نگاه نمی کنیم، بلکه روی روند دفاعی نیز تمرکز داریم. هر دو بازیکن در پست مهاجم ویژگی های متفاوتی دارند.

1730466

وی افزود: چو کیو سونگ مدت طولانی‌تری در تیم ملی حضور داشت، از جمله در مسابقات مقدماتی جام جهانی. در این تورنمنت بازیکنان جوانی مانند کانگ سونگ جین، لی کی هیوک و جو یو مین پتانسیل و توانایی‌های خودشان را نشان دادند.

وقتی از بنتو خواسته شد عملکرد آنها را ارزیابی کند، گفت: این کار آسانی نیست. ما همه بازیکنان کی لیگ را زیر نظر داشتیم. بعضی از بازیکنان (در تیمشان) فرصت کمی برای بازی داشتند. بازی کردن به صورت 90 دقیقه آن هم به صورت تمام وقت آسان نیست، بنابراین بازی مقابل هنگ کنگ کمی برایمان سخت شد.

او سپس گفت: مهم‌ترین چیز بررسی عملکرد این بازیکنان در تیم ملی است، سپس آنها را در تیم باشگاهی و پتانسیل‌های فردی ارزیابی خواهیم کرد. مهم است که چگونه این بازیکنان را در ترکیب قرار دهیم و باید بازی را به صورت تیمی ببینیم، نه به عنوان یک بازیکن انفرادی.

دیدگاه‌ها