کد خبر : 1835877 | 08 مرداد 1401 ساعت 13:13 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل جدایی موسوی از اردوی گل‌گهر

احمد موسوی مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر پس از یکسال حضور در سیرجان تصمیم به جدایی گرفت.

دلیل جدایی موسوی از اردوی گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، موسوی پس از جدایی از گل‌گهر با وجود اینکه یکی از بازیکنان ثابت استقلال در لیگ بیستم بود و نوزده مرتبه برای این تیم به میدان رفت و یک بار هم موفق به گلزنی شد در پایان فصل به دلیل اختلافاتی که ایجاد شد تصمیم به جدایی گرفت و بار دیگر به عضویت آبی‌پوشان سیرجانی در آمد که در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن این تیم به میدان می‌رفت.
این مدافع راست اما فصل گذشته آنطور که انتظار داشت در گل‌گهر که مهدی تیکدری، بهنام برزای و محمد آقاجان‌پور را به عنوان سه مدافع راست دیگر در اختیار داشت، فرصت بازی پیدا نکرد تا با وجود حضور در هشت مسابقه لیگ بیست و یکم درنهایت تصمیم به جدایی از اردوی سورمه‌ای پوشان سیرجانی بگیرد.
این بازیکن که با درخشش در تبریز خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد حالا پس از جدایی با پیشنهاداتی از تیم‌های نظیر تراکتور تیم سابقش و آلومینیوم اراک مواجه شده و به نظر می‌رسد طی دو سه روز آینده مقصد فصل آینده‌اش را مشخص خواهد کرد.
گفتنی است سپاهان نیز یکی از تیم‌هایی بود که پیش از جذب رامین رضائیان برای جذب احمد موسوی اقدام کرده بود ولی حالا با پیوستن رضائیان به سپاهان و با توجه به اینکه موسوی به دنبال حضور در تیمی است که فرصت بازی داشته باشد این انتقال را باید تمام شده دانست.

دیدگاه‌ها