کد خبر : 1836208 | 10 مرداد 1401 ساعت 11:22 | 2K بازدید | 1 دیدگاه

خودروسازان، استقلال ملاثانی را جایگزین کردند

ناراحتی پیکانی‌ها از لغو دیدار دوستانه با تیم امید

مسئولان باشگاه پیکان از لغو دیدار تدارکاتی امروز خود با تیم فوتبال امید دلخور هستند.

ناراحتی پیکانی‌ها از لغو دیدار دوستانه با تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران قرار بود امروز طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل پیکان تهران به میدان برود؛ اما شب گذشته و بعد از دیدار دوستانه امیدها با پرسپولیس که با شکست سنگین شاگردان مهدوی‌کیا همراه بود، این مربی تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

مسئولان تیم امید تصمیم به لغو اعزام اعضای خود به مسابقات کشورهای اسلامی گرفتند و نسبت به اینکه برخی باشگاه‌ها همکاری لازم را در بحث بازیکن نکرده‌اند، دلخوری‌شان را اعلام کردند.

جالب اینکه در ساعات پایانی شب گذشته مسئولان تیم امید با پیکانی‌ها تماس گرفتند و دیدار دوستانه امروز را نیز لغو کردند که این مسئله موجب ناراحتی خودروسازان شد.

پیکانی‌ها که از قبل پیشنهادهای زیادی از تیم های لیگ برتری مثل ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان و... برای انجام بازی تدارکاتی در تاریخ امروز (دوشنبه) داشتند این بازی‌ها را در حمایت از تیم امید لغو کردند و به همین خاطر از لغو ناگهانی مسابقه با شاگردان مهدوی‌کیا دلخور شده‌اند. پیکانی‌ها این دلخوری را به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید نیز رسانده‌اند.

بعد از لغو مسابقه دوستانه پیکان و تیم امید، کادرفنی خودروسازان برای جایگزینی حریف تدارکاتی اقدام کردند. بر این اساس آنها امروز در دیدار دوستانه مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرند تا انگیزه بازیکنان و هماهنگی ایجاد شده میان آنها از بین نرود.

دیدگاه‌ها