کد خبر : 1836264 | 10 مرداد 1401 ساعت 18:25 | 25.3K بازدید | 42 دیدگاه

خوشبینی مضاعف در بارسلونا

بارسا بهترین تیم اروپاست؛ همه جام‌ها را می‌خواهیم

سرجی روبرتو و اریک گارسیا معتقدند که بارسلونا برای همه جام های فصل، مدعی بزرگ خواهد بود.

بارسا بهترین تیم اروپاست؛ همه جام‌ها را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عالی کار کرده و پس از فروش 25 درصد از حق پخش بازی های خود و درآمد نزدیک به 500 میلیون یورویی توانسته پنج بازیکن جدید جذب کند و گفته می شود سه بازیکن دیگر نیز به زودی جذب خواهند شد. فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کُنده به بارسلونا پیوسته اند و احتمالا سزار آسپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا نیز تا پایان انتقالات به خدمت گرفته خواهند شد. بارسلونا البته برای خریدهای جدید نیاز به خلوت کردن فهرست خود دارد و در یکی دو هفته آینده باید چند بازیکن خود را به فروش برساند.

1731701

عملکرد بارسلونا در تور آمریکا نیز مثبت بود و این تیم توانست سه پیروزی و یک تساوی در بازی های دوستانه کسب کند. سرجی روبرتو، مدافع هافبک بارسلونا معتقد است بهترین تیم اروپا را در اختیار دارند.

او پس از بازگشت از تور آمریکا به موندودپورتیوو گفت:« معتقدم بهترین تیم اروپا هستیم. با خریدهای جدید به خوبی تقویت شده ایم و بدون شک این یکی از بهترین تیم هایی است که در یک دهه گذشته داشته ایم. اینجا رقابت بالایی در همه پست ها وجود دارد. هر چه سطح رقابت بالاتر باشد، بارسا سود خواهد کرد. دیگر بهانه ای نداریم و باید برای همه جام ها بجنگیم. بارسلونا همیشه برای فتح جام ها می جنگد ولی حالا ما مدعی تر از گذشته هستیم.»

1718554

اریک گارسیا، مدافع بارسلونا نیز با سرجی هم عقیده است. او به موندودپورتیوو گفت:« تور تابستانی خوبی بود و به بهترین شکل هم تمام شد(برتری 2-0 بر نیویورک ردبولز). برابر حریفان خوبی بازی کردیم و حالا روی فرم هستیم. روی اشتباهات فصل گذشته کار کرده ایم و هدف این است که برنامه های ژاوی به درستی در میدان پیاده شوند. ما یکی از باکیفیت‌ترین تیم های اروپا را داریم و برای همه جام ها خواهیم جنگید.»

دیدگاه‌ها