کد خبر : 1836284 | 10 مرداد 1401 ساعت 16:46 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: تاتنهام هرگز برای جذب من اقدام نکرد

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد مدعی شد در هر پستی که اریک تن هاخ بخواهد، در ترکیب قرار خواهد گرفت.

اریکسن: تاتنهام هرگز برای جذب من اقدام نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک نیم فصل درخشان در ترکیب برنت‌فورد و بازگشتی موفق به لیگ برتر، کریستین اریکسن چند روز قبل راهی اولدترافورد شد و خیلی زود اولین بازی خود با لباس این تیم را برابر اتلتیکومادرید انجام داد. حالا کریستین اریکسن فاش کرد شایعات بازگشت او به تاتنهام حقیقت نداشته و باشگاه سابقش برای خرید او اقدامی نکرده است.

کریستین اریکسن گفت: "فصل گذشته در برنت‌فورد بودم؛ همه چیز برای من کمی جدید بود، اما در مجموع شرایط خوب پیش رفت و من دوران خاطره انگیزی را در این تیم سپری کردم. اما بعد از انتقال به منچستریونایتد و دیدن هواداران و محیط باشگاه، متوجه شدم این بزرگترین تیم انگلیس است.

1731186

اولین تماس‌های تلفنی بین ما بسیار مثبت بود و احساس می‌کردم یونایتد مرا می‌خواهد، بنابراین ارتباط ما طولانی مدت شد. اخبار بازگشت من به تاتنهام فقط در حد حرف بود و آنها واقعا هیچ‌وقت اقدام نکردند، اما منچستریونایتد خیلی زود و بسیار مثبت با من مذاکره کرد و همه چیز خوب پیش رفت.

من اینجا در هر پستی که بازی کنم خوشحال خواهم بود و همیشه همینطور بوده ام. سعی می کنم خود را با پستم در زمین وفق دهم. بی تردید در نهایت اریک تن هاخ ترکیب اصلی و بازیکنان تعویضی را مشخص می کند، اما من شخصا مشکلی با بازی کردن در کنار برونو فرناندز در زمین نمی بینم. قبل از انتقال به یونایتد با اریک تن هاخ حرف زدم تا از نقطه نظرات او نسبت به خودم آگاه شوم  و به نظر من صحبت با او برایم خیلی مفید بود."

دیدگاه‌ها