کد خبر : 1836463 | 11 مرداد 1401 ساعت 14:58 | 3.7K بازدید | 7 دیدگاه

سجادی: مگر ما با مکمل قهرمان می شدیم؟

وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.

سجادی: مگر ما با مکمل قهرمان می شدیم؟

به گزارش "ورزش سه"، سیدحمید سجادی که امروز در جمع پیشکسوتان ورزش چند باری به خاطرات دوران قهرمانی خود اشاره کرد و به یاد سختی های دوران ورزشی خود افتاده بود، در بخشی از صحبت هایش به برگزاری یک اردو با شرایط سخت در آلمان اشاره کرد. 
وزیر ورزش که قصد داشت ورزشکاران امروزی را از شرایط قهرمانان سال های دور آگاه کند، گفت: جوان های امروز باید خیلی از این اتفاقات گذشته را بدانند. اینکه چطور ورزشکاران ایرانی قهرمان می شدند. خوابگاه‌ها چطور بود؟ کفش ها چطور بود؟ اعزام ها چطور بود؟ آقای غیاثی تعریف می کرد که استاد ایزدپناه، پدر دوومیدانی ایران هر بار در اردو لباس ملی پوشان را تحویل می گرفت و برای مسابقه دوباره به آن ها تحویل می داد. 
وی افزود: کی مکمل برای ورزشکاران وجود داشت؟ اولین باری که ما را به آلمان بردند، بعد از 14 روز تمرین بدنمان خالی کرد. آلمانی ها به ما دو روز سرم زدند و دارو دادند تا دوباره روی فرم آمدیم. دوستان آقای غیاثی ماشین می آوردند و ما را سوار می کردند. اما همان اردو و تمرینات باعث شد که پیشرفت کنیم. مربی مان گفت باید بعد از چهار هفته 3:45 ثانیه رکورد بزنی که همانطور هم شد.

دیدگاه‌ها