کد خبر : 1836783 | 13 مرداد 1401 ساعت 17:45 | 20.2K بازدید | 7 دیدگاه

بهترین بازیکن دنیا کلید انتقال نیمیر به پیکان!

به نظر می رسد که تایید اروین انگاپت باعث شده که نیمیر عبدالعزیز راهی ایران و باشگاه پیکان شود.

بهترین بازیکن دنیا کلید انتقال نیمیر به پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش شاهد یکی از خاطره انگیز ترین رقابت های تاریخ جام باشگاههای آسیا در ایران و تهران بودیم. جایی که در نهایت تیم پیکان تهران موفق شد تحت هدایت پیمان اکبری و با پیروزی مقابل نماینده ژاپن در مسابقه فینال به قهرمانی دست پیدا کند.

احتمالاً مهمترین نکته در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور فوق ستاره های والیبال دنیا در آن محسوب می شد. پیکان با بازیکنانی نظیر اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز, سعید معروف و سید محمد موسوی به میدان رفت و شهداب یزد نیز فوق ستاره کوبایی و بهترین بازیکن فصل سری‌آ یعنی روبرت لندی سیمون را به خدمت گرفت.

1714703

در همین راستا و با توجه به اطلاعاتی به دست ما رسیده متوجه شدیم که عامل اصلی حضور نیمیر عبدالعزیز در ایران اروین انگاپت بوده است. باشگاه پیکان ابتدا با انگاپت به توافق رسیده و بعد نیمیر در رابطه با شرایط حضور در ایران از ستاره فرانسوی سوال کرده و انگاپت نیز از او خواسته که پیشنهاد پیکان را قبول کند و برای جام باشگاه‌های آسیا به این تیم تهرانی ملحق شود؛ اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و شاهد حضور این ستاره ها در کنار یکدیگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بودیم.

دیدگاه‌ها