کد خبر : 1836979 | 15 مرداد 1401 ساعت 09:49 | 28.4K بازدید | 2 دیدگاه

فوق‌ستاره آمریکا هم برای قهرمانی جهان برگشت

متئو اندرسون، پشت خط زن معروف آمریکایی‌ها در مسابقات قهرمانی جهان به میدان خواهد رفت.

فوق‌ستاره آمریکا هم برای قهرمانی جهان برگشت

‌به گزارش "ورزش سه"، آمریکا کار خود را در لیگ ملت‌ها فوق‌العاده آغاز کرد و تا قبل از هفته دوم و تقابل با ایران همه رقبای خود را شکست داد. با این حال هر طور که بود شاگردان جان اسپرا راهی مرحله نهایی مسابقات شدند. آمریکا در یک چهارم نهایی تقریباً به راحتی برزیل صاحب نام را شکست داد و در نیمه نهایی نیز کار دشواری برای شکست تیم اول رنکینگ جهانی یعنی لهستان پیش رو نداشت تا با قدرت راهی فینال شود.

تیم جان اسپرا در مسابقه فینال نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی مقابل فرانسه داشت اما در نهایت با نتیجه ٣-٢ شکست خورد تا کار خود را در لیگ ملت‌ها با رتبه دومی به اتمام برسانند. این نتیجه عالی در حالی برای آمریکا رقم خورد که این تیم به شکل قابل توجهی دست به جوان‌گرایی زده بود و چند بازیکن مهم خود در سال های اخیر را در اختیار نداشت.

یکی از بازیکنانی که در لیگ ملت‌ها برای آمریکا به میدان نرفت، پشت خط زن معروف و سوپراستار آن‌ها یعنی متئو اندرسون بود. اندرسون، یکی از بهترین پشت خط زن‌های دنیا در سالیان اخیر بوده اما جان اسپرا تصمیم گرفت که در لیگ ملت‌ها از او استفاده نکند. با این حال به نظر می‌رسد که متئو اندرسون در مسابقات قهرمانی جهان در ترکیب آمریکا حضور خواهد داشت چرا که او طی روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی شرکت کرده است.

دیدگاه‌ها