کد خبر : 1837039 | 15 مرداد 1401 ساعت 14:45 | 32.4K بازدید | 17 دیدگاه

دنی آلوس:

دوست نداشتم با پیراهن سفید به نوکمپ برگردم

دنی آلوس، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، فردا با پیراهن باشگاه پوماس مکزیک در نوکمپ برابر بارسا قرار خواهد گرفت.

دوست نداشتم با پیراهن سفید به نوکمپ برگردم

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس پس از پایان قراردادش با بارسلونا و عدم تمایل باشگاه کاتالان به تمدید قرارداد با او، ترجیح داد به لیگ مکزیک برود و برای پوماس بازی کند. انتقالی که غیرمنتظره بود. گفته می شد او از چند تیم اسپانیایی پیشنهاد دارد ولی آلوس ترجیح داد سال های پایانی فوتبالش را در مکزیک پشت سر بگذارد.

1732061

پوماس فردا در جام خوان گامپر به مصاف بارسلونا خواهد رفت و به این ترتیب آلوس بار دیگر شانس بازی در نوکمپ را خواهد داشت. آلوس در آستانه این بازی به اسپورت گفت:« از پوماس متشکرم. برای باشگاهی تاریخی بازی می کنم و صادقانه بگویم که فکر نمی کردم اینقدر زود برابر باشگاه سابقم بارسلونا قرار بگیرم. خوشحالم که بار دیگر در نوکمپ بازی خواهم کرد و تنها نکته منفی این است که با پیراهن سفید در این ورزشگاه حاضر خواهم شد. از این قضیه ناراحتم.»

1732829

آلوس همچنین در مورد مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی در نوکمپ که روز گذشته برگزار شد، گفت:« فوق العاده بود. معتقدم روبرت خیلی زود خودش را با تیم وفق خواهد داد و گل های زیادی خواهد زد. او نیازی به اثبات خودش ندارد.»

عملکرد بارسا در نقل و انتقالات:« به نظر نمی رسید بارسا بتواند بازیکنانی بزرگ جذب کند اما مدیران باشگاه تا به اینجا عالی کار کرده اند. بازیکنان خوبی جذب شده اند و بارسلونا می تواند بهترین تیم ممکن برای درخشش‌شان باشد. خوشبختانه مدیران جدید روی حفظ فلسفه بارسلونا تاکید دارند. بارسا هرگز نباید از این فلسفه فاصله بگیرد.»

دیدگاه‌ها