کد خبر : 1837083 | 15 مرداد 1401 ساعت 20:00 | 51.7K بازدید | 22 دیدگاه

حضور مدافع سرباز استقلال در تمرین ملوان

سیاوش یزدانی پس از مدت‌ها، یک‌بار دیگر در تمرینات ملوان حضور پیدا کرد.

حضور مدافع سرباز استقلال در تمرین ملوان

به گزارش "ورزش سه"، اعزام سیاوش یزدانی مدافع سابق استقلال به خدمت سربازی، از اتفاقات حاشیه‌ای فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود. بازیکنی که 12 هفته پایانی لیگ را به‌خاطر این مسئله از دست داد و پس از دیدار برابر تراکتور در تاریخ 29 بهمن، در هیچ مسابقه رسمی‌ای به میدان نرفت.

در روزهایی که یزدانی همچنان امیدوار بود تا با حل شدن مشکلات مربوطه بتواند به استقلال بازگردد اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد و او به‌همراه محمدحسین مرادمند راهی ملوان شدند.

با وجود حضور در جمع انزلی‌چی‌ها اما یزدانی به دلیل عدم تمرکز کامل نتوانست به شکل کامل در تمرینات ملوان حضور پیدا کند و او و مرادمند نیم فصل دوم لیگ آزادگان را نیز از دست دادند.

البته در این میان مرادمند توانست با استفاده از کسری خدمت، دوران سربازی خود را در ملوان به پایان برساند و یک بار دیگر به جمع آبی‌ها ملحق شود اما یزدانی با وجود قبولی در آزمون دکتری اما همچنان باید به فوتبالش در ملوان ادامه دهد چرا که به دلیل مشکلات مربوط به استفاده از مرخصی تحصیلی، او قادر به ثبت نام در دانشگاه نیست.

حالا و در فاصله کمی تا شروع رقابت‌های لیگ برتر، یزدانی از امروز دوباره به تمرینات ملوان اضافه شد و چاره‌ای جز حضور با لباس این تیم در فصل جدید ندارد.

مدافع سابق استقلال امروز راهی انزلی شد و پس از حضور در پادگان، راهی تمرینات ملوان شد تا در لیگ بیست و دوم با لباس این تیم به میدان برود.

1733018
1733017

دیدگاه‌ها