کد خبر : 1837130 | 16 مرداد 1401 ساعت 10:45 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرین: خوشحالم اولین مدال‌آور ایران لقب گرفتم

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از اینکه اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفتم، خوشحالم و امیدوارم به سایر اعضای کاروان انرژی مثبت داده باشم.

آرین: خوشحالم اولین مدال‌آور ایران لقب گرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در جریان نخستین روز از بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه، روز جمعه 14 مرداد ماه بهنام آرین ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کشورمان در ماده اسکرچ موفق به کسب مدال نقره شد و اولین مدال‌آور ایران در این بازی‌ها لقب گرفت.

آرین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درباره کسب این مدال اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و من در شرایطی که 22 رکابزن از 11 کشور حضور داشتم، توانستم با همکاری محمد گنج‌خانلو به مدال نقره برسم و بر سکوی دوم قرار بگیرم. دوچرخه‌سواران خوبی از امارات، ازبکستان، قزاقستان، مالزی و ... به میدان آمده بودند که خوشبختانه این مدال را بدست آوردم.

وی ادامه داد: از عملکرد خودم راضی هستم. به هر حال توانستم در یک مسابقه بین‌المللی شرکت کنم و مزد تلاش‌هایم که افراد زیادی در آن نقش داشتند، بگیرم.

این ملی‌پوش دوچرخه‌سواری درباره اینکه اولین مدال‌آور کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفته، گفت: واقعاً حس خوبی است که در یک رویداد بزرگ بتوانی اولین مدال‌آور لقب بگیری. از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم توانسته باشم با این مدال به سایر اعضای کاروان ایران انرژی مثبت بدهد.

آرین عنوان کرد: حضورم در این بازی‌ها ادامه دارد و طی روزهای آینده در ماده‌های دیگری از بخش پیست و همچنین جاده رکاب خواهم زد.

وی در پایان درباره انتقادهایی از میزبانی این بازی‌ها مطرح می‌شود، عنوان کرد: در اتاق‌های ما کولر و تلویزیون وجود ندارد، آن هم در حالی که هوا تقریباً گرم است. البته سایر بخش‌های میزبانی خوب است و برای مثال در غذاخوری و ... مشکلی نداریم.

دیدگاه‌ها