کد خبر : 1837259 | 17 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

بیکار نمی‌نشینم اما نهایتا تصمیم با سرمربی است

ویلفردو لئون یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که به مسابقات قهرمانی جهان برسد.

بیکار نمی‌نشینم اما نهایتا تصمیم با سرمربی است

به گزارش "ورزش سه"، ویلفردو لئون یکی از چند بازیکنان نسل طلایی والیبال کوبا محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته تصمیم گرفته تیم ملی جدیدی را برای خود انتخاب کند و در این راستا پیراهن لهستان را بر تن کرد و اتفاقاً در سال‌های اخیر به یک بازیکن کلیدی و مهم برای این تیم تبدیل شد.

بدون شک لئون یکی از بهترین بازیکنان کنونی والیبال دنیا است که دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله سرویس های غیر قابل مهار، پرش و اسپک های شگفت انگیز و دریافت‌های کم نقص است. در حقیقت او جزو معدود بازیکنان دنیای والیبال محسوب می شود که در همه فنون این ورزش کم نقص عمل می‌کند.

ویلفردو لئون، چندی پیش دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین خاطر رقابت‌های لیگ ملت‌ها را از دست داد. با این حال هواداران تیم ملی والیبال لهستان امیدوار هستند که این بازیکن به مسابقات قهرمانی جهان برسد اما با وجود قرار داشتن او در لیست نیکولا گربیچ به نظر می‌رسد که این بازیکن شانس زیادی برای رسیدن به این تورنمنت نخواهد داشت.

لئون که اخیرا ابراز امیدواری کرده بود بتواند از مرحله یک چهارم نهایی در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود واکنش جدیدی به این موضوع نشان داده و می‌گوید: من بازیکنی هستم که همواره آمادگی حضور در مسابقات را دارم. بیکار نخواهم نشست و حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به مسابقات انجام خواهم داد. در نهایت اگر سرمربی من را شایسته بازی برای تیم ملی بداند به میدان خواهم رفت.

دیدگاه‌ها