کد خبر : 1837484 | 19 مرداد 1401 ساعت 08:25 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای رکوردشکنی در مراکش

قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.

تلاش قهرمان پارالمپیک توکیو برای رکوردشکنی در مراکش

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هاشمیه متقیان با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش، اظهار کرد: در این مسابقات چون تنها دوومیدانی کارانی که شانس کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین دارند، اعزام خواهند شد یک ماه است که اردوها به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در حال برگزاری است و تا اواسط شهریور قبل از اعزام ورزشکاران به مراکش ادامه خواهد داشت، البته هدف گذاری اصلی من بازیهای پاراآسیایی بود که با تغییر زمان برگزاری این مسابقات، تمرکز خود را معطوف مراکش کرده‌ام.

وی درباره وضعیت اردوها گفت: با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی از نظر امکانات و تجهیزات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برای بانوان مدال آور اعزامی به مسابقات بین‌المللی مراکش فراهم شده و ورزشکاران هیچ دغدغه و نگرانی برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در این مسابقات ندارند. امیدوارم که در اولین اعزام بین‌المللی خود بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو به بهترین نتیجه دست پیدا کنم.

متقیان پیرامون این پرسش که آیا تنها در یک ماده در مسابقات بین‌المللی مراکش شرکت خواهید کرد؟ افزود: اگر شرایط فراهم شود به جز پرتاب نیزه در دیسک نیز رقابت خواهم کرد، البته رشته تخصصی من پرتاب نیزه است و بیشترین تمرینات خود را روی این رشته متمرکز کرده‌ام تا علاوه بر کسب مدال طلا در مراکش رکوردشکنی نیز داشته باشم.

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه پیرامون این پرسش که آیا نسبت به توکیو ارتقاء رکورد داشتید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون زیر فشار تمرینات هستم فعلا رکوردگیری جدیدی نداشتم، در توکیو رکورد من 24 متر و 50 سانتی متر بود که سعی دارم این رکورد را ارتقاء ببخشم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات مشکل خاصی دارید؟ اظهار کرد: قبل از شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک 2 نیزه در اختیار من گذاشت که از نظر تجهیزات شرایط راضی کننده است، البته در تمرینات نیز با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک از تجهیزات به روز و استاندارد برخورداریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها