کد خبر : 1837520 | 19 مرداد 1401 ساعت 12:08 | 88K بازدید | 27 دیدگاه

پیراهن اختصاصی برای مهاجم خارجی پرسپولیس (عکس)

سفارش پیراهن به نام شرزود تمیروف و اختصاص شماره 70 به این بازیکن، پرونده خرید دو مهاجم خارجی را به صورت کامل می‌بندد.

پیراهن اختصاصی برای مهاجم خارجی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم پرسپولیس در حالی برای دیدار با ذوب‌آهن برگزار می‌شود که سرخپوشان منتظر ورود مهاجم خارجی به ایران هستند اما به نظر می‌رسد برای دیدار هفته اول باید با حضور شرزود تمیروف و مهدی عبدی به استقبال حریف بروند.

تمیروف که در ابتدای تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور نداشت، پس از ناکامی باشگاه در جذب دو مهاجم موردنظر یحیی گل‌محمدی، وارد تمرینات شد و البته در حالی تمرین می‌کرد که برخلاف سایر بازیکنان، مخفف اسم و فامیلی‌اش روی کیت او قرار نگرفته بود تا به این شکل وضعیتش مبهم نشان داده شود.

1733822

او حتی نسبت به این موضوع اعتراض کرد و برخی اعتقاد دارند که استوری‌های خداحافظی تمیروف نیز به این ماجرا مربوط بوده است. در نهایت، مدیران باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی، برای این بازیکن هم پیراهن اختصاصی سفارش دادند.

به این ترتیب شرزود تمیروف این روزها با البسه اختصاصی خودش در تمرینات حضور دارد و پیراهن شماره 70 را نیز برداشته تا مهاجم خارجی سرخپوشان در فصل جدید لقب بگیرد.

تمیروف که فصل گذشته در بازی با ذوب آهن توانست تنها گل خود را به ثمر برساند، امیدوار است که این فصل عملکرد بهتری داشته باشد. او با توجه به وضعیت سنی در لیست زیر 25 ساله‎‌های پرسپولیس قرار دارد.

دیدگاه‌ها