کد خبر : 1837548 | 19 مرداد 1401 ساعت 13:57 | 30.8K بازدید | 2 دیدگاه

باقلوای استانبولی عامل اخراج هشت فوتبالیست!

رییس یک باشگاه در لیگ دسته سوم ترکیه به دلیل ملاقات بازیکنان تیمش با چهره مخالف او، هشت بازیکن را از این تیم اخراج کرده است.

باقلوای استانبولی عامل اخراج هشت فوتبالیست!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ترکیه همیشه ماجراهای جالبی داشته و حالا یک اتفاق از لیگ دسته سوم این کشور، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ماجرا از این قرار است که تیم آک‌حصار اسپور وضعیت نامطلوبی را پشت سر می‌گذاشت و پس از دو دوره فعالیت بدون سرمربی، حالا مدیرورزشی خود را هم از دست داده است. در چنین شرایطی "میکائیل کاپلان" چهره مخالف رییس کنونی باشگاه، به تمرین این تیم رفت و در حالی که برای بازیکنان باقلوا پیشکش می‌کرد، با آنها عکس یادگاری گرفت.

او که کاندیدای ریاست باشگاه محسوب می‌شود، با این کار خشم رییس کنونی را برانگیخت و باعث شد تا اورن اوزبی هشت بازیکن این تیم که روابط صمیمانه با اپوزوسیون او دارند؛ از تیم اخراج کند.

در چنین شرایطی اوزبی به همراه دو برادرش راهی باشگاه شد و بار دیگر اعلام کرد که به کارش در پست ریاست باشگاه ادامه خواهد داد و برادرانش را نیز همراه خود دارد. این در حالی است که مخالفان، خواستار برگزاری انتخابات برای جانشینی رییس جدید هستند.

آک‌حصار اسپور فصل گذشته به لیگ سه ترکیه سقوط کرد و این باشگاه باسابقه قهرمانی در جام حذفی ترکیه، حالا وضعیت نامطلوبی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها