کد خبر : 1837610 | 19 مرداد 1401 ساعت 21:33 | 28.4K بازدید | 19 دیدگاه

قراردادها را افشا نکنید، تعلیق می‌شوید

نامه جنجالی علیه سپاهان و فولاد (عکس)

رییس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه به مدیران سپاهان، گل‌گهر، فولاد و... از آنها خواست تا ارقام قراردادشان را منتشر کنند.

نامه جنجالی علیه سپاهان و فولاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فصل گذشته باتوجه به واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در بورس، قراردادهای این دو باشگاه به صورت رسمی در سامانه جامع ناشران منتشر شد، حالا دوباره همه منتظر رونمایی از ارقام قرارداد دو باشگاه سرخابی بودند.

اما در این بین مدیران عامل ۷ شرکت صنعتی که در لیگ برتر تیمداری می‌کنند، نامه‌ای را از حسین قربان‌زاده دریافت کرده‌اند که آنها را ملزم به انتشار قراردادهایشان می‌کند.

در این نامه او نوشته که باتوجه به بورسی‌شدن پرسپولیس و استقلال، این ۷ باشگاه نیز باید «مجموع ارقام قراردادهای منعقده با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال زیر مجموعه» در فصل جاری را در کدال منتشر کنند.

نکته مهم این است که آنها نیز ملزم به انتشار «مجموع ارقام قراردادشان» شده‌اند تا به این ترتیب مشخص شود که همچون فصل گذشته ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان منتشر نخواهد شد.

او یک روز پس از ارسال این نامه نیز در گفتگوی تلویزیونی در این باره گفت که در صورت عدم افشا، سازمان خصوصی سازی امکان تعلیق این تیمها را خواهد داشت.

 

1733971
نامه ارسالی از رییس سازمان خصوصی سازی که به وزارت ورزش و جوانان نیز رونوشت آن ارسال شده است

 

بر اساس این نامه ۸ باشگاه‌ سپاهان، مس کرمان و رفسنجان، پیکان، گل‌گهر، فولاد، آلومینیوم و ذوب آهن باید قرارداد خود را «افشا» کنند.

نکته مهم اینکه هر هشت باشگاه تیمهای صنعتی هستند. به این ترتیب تنها شش باشگاه تراکتور، ملوان، نساجی، هوادار، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان باشگاه‌هایی هستند که این نامه را دریافت نکرده‌اند.

باید دید واکنش هشت باشگاهی که در این نامه مورد خطاب قرار گرفته‌اند چه خواهد بود و چه زمانی این قراردادها منتشر می‌شود. نکته جالب اینکه نامه در آخرین روزهای نقل و انتقالات ارسال شده است.

پرسپولیس و استقلال نیز احتمالا هفته آینده قراردادهای خود را در این سامانه قرار خواهند داد.

پیش از این چند باشگاه خواستار افشای ارقام قرارداد همه تیمهای لیگ برتری شده بودند و وعده داده بودند که در این صورت آنها نیز قراردادهایشان را افشا خواهند کرد و حالا این نامه می‌تواند زمینه ساز عمل به این وعده از سوی سایر باشگاه‌ها نیز باشد.

دیدگاه‌ها