کد خبر : 1837612 | 19 مرداد 1401 ساعت 21:50 | 143.9K بازدید | 25 دیدگاه

خداحافظی سوزناک مهاجم سابق استقلال از فوتبال

امین منوچهری مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال رسما از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی سوزناک مهاجم سابق استقلال از فوتبال

به گزارش ورزش سه، منوچهری که در حال حاضر سرمربی تیم نونهالان استقلال است در دوره سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از بهترین گلزنان باشگاهی از سایپا به استقلال آمد؛ اتفاقی که زندگی ورزشی اش را به طور کل تغییر داد.

او که در تیم های مختلفی مثل نساجی، راه آهن، نفت، بادران،  پارس جم و ... نیز بازی کرده، حالا رسما اعلام کرده که به میادین بازنخواهد گشت.

منوچهری در متنی که برای خداحافظی خود آماده کرده چنین نوشته است: «خیلی زود گذشت، خیلی زحمت کشیدم خیلی تلاش کردم از خیلی چیزام زدم اما اون چیزی که جواب این همه زحمت رو بده بدست نیاوردم، اما خوب خدا همیشه کنارم بوده و هست خدا می‌خواست من تمام تجربیات تلخ فوتبالیمو تبدیل کنم به نکات آموزشی برای فوتبالیست های نسل بعد من تمام وجودمو میزارم برا شغل جدیدم و عاشقانه دوستش دارم چون فوتبال یعنی زندگی، خداحافظ فوتبال عزیزم، رفیق خوبم، تمام خاطراتت تک تک لحظه هایی که بهم فرصت دادی تا خودمو نشون بدم تو قلبم حک‌ شده، امیدوارم در مسیر جدید زندگیم در کنار تو (فوتبال) به آنچه که شایسته تلاشم هست برسم. و خدارو شکر این شروع از جایی است که قلبم براش میتپد.»

متنی که منوچهری برای خداحافظی خود نوشته لحن نسبتا تلخی دارد؛ او عقیده دارد به آن چیزی که از فوتبال انتظار داشته نرسیده است.

1733975

دیدگاه‌ها