کد خبر : 1837699 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:35 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکورددار پرش با نیزه زنان: دوست داشتم مدال بگیرم، نشد

مهسا میرزا طبیبی در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم.

رکورددار پرش با نیزه زنان: دوست داشتم مدال بگیرم، نشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهسا میرزاطبیبی در جریان رقابت‌های پرش با نیزه بازی‌های کشورهای اسلامی رکورد ۳.۷۰ متر را ثبت کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.  

میرزاطبیبی در گفت‌وگو با ایسنا به سطح مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: مسابقات سطح بالایی داشت. اولین تجربه من در این رقابت‌ها بود و فضای کاملا جدیدی برایم محسوب می‌شد.

 او در مورد اینکه اگر رکورد خود را (۴.۰۳ متر) ثبت می‌کرد شانس کسب مدال داشت، گفت: در مسابقات دوومیدانی فضای باز شرایط محیطی خیلی روی ورزشکار تاثیر دارد، یعنی علاوه بر شرایط درونی و چیزهایی که تحت کنترل ماست، یکسری مسائل مثل شرایط آب و هوایی دست ما نیست و گاهی در این زمینه بدشانسی می‌آوریم. اگر نتایج مسابقات پرش با نیزه را نگاه کنید می‌بینید ورزشکاران حاضر از رکورد شخصی خود فاصله داشتند.   

میرزاطبیبی ادامه داد: خیلی دوست داشتم روی سکو باشم و جواب زحمات خودم و مربی‌ام را بدهم اما متاسفانه نشد. فارغ از نتیجه راضی هستم چون تمام تلاشم را کردم.

او در مورد اولین حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: حضور در این بازی‌ها تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم و نتیجه زحماتم را ببینم.  

رکورددار پرش با نیزه زنان ایران در پایان گفت: از کسانی که دوست داشتند در این مسابقات مدال کسب کنم و از مربی‌ام که در این سال‌ها خیلی زحمت کشیده، عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در مسابقات بعد عملکرد بهتری داشته باشم. 

دیدگاه‌ها