کد خبر : 1837802 | 21 مرداد 1401 ساعت 09:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش کماندار کامپوند برای کسب مدال تیمی

عضو تیم ملی کامپوند گفت: با انسجام و همدلی که بین تیم ملی کامپوند وجود دارد تنها برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی حضور پیدا خواهیم کرد.

تلاش کماندار کامپوند برای کسب مدال تیمی

به گزارش "ورزش سه" امیر کاظم پور در گفت‌وگو با ایسنا، پیش از اعزام به بازی های کشورهای اسلامی، اظهارکرد: درست است با تیم کامل عازم قونیه نمی‌شویم، اما با انسجام و همدلی که بین 4 ورزشکار اعزامی وجود دارد به کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی امیدوار هستیم.

وی گفت: این دوره رکوردهای خوبی در تمرینات به ثبت رسیده و شرایط راضی کننده‌تر از دوره قبل است، هر چند انتظار اعزام تیم کامل به این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی داشتیم، اما متاسفانه به دلیل اعتراض برخی از کمانداران که به اعتقاد من درست نبود سبب شد تا تیمی زنان را در این بازی‌ها از دست بدهیم، در صورتی که کمانداران می‌توانستند پخته‌تر عمل کنند تا با تیم کامل در بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

عضو تیم ملی کامپوند مردان در ارزیابی از وضعیت تیم برای کسب مدال در این دوره از بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: سخت‌ترین حریفان ما در این بازی‌ها ترکیه، اندونزی و مالزی است که البته کمانداران با شرایط خوبی که در تمرینات داشتند و با رکوردهای به ثبت رسیده، به کسب مدال در بخش تیمی مردان و میکس امیدوارم در بخش انفرادی نیز بستگی به شرایط مسابقه دارد. هر چند معتقدم مسابقات سنگینی نیست و با کمی دقت و تمرکز بالا می‌توانیم نتایج خوبی را نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

کاظم پور افزود: امسال اگر شرایط حضور در جام جهانی فرانسه، ترکیه و کلمبیا را نیز داشتیم قطعا در شرایط بهتری در کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کردیم و کمانداران بدون دغدغه و استرس تیر می‌زدند، اما آن چیزی که انتظار داشتیم محقق نشد.

وی در پایان زمان شروع مسابقات کامپوند را 24 مرداد عنوان کرد و گفت: با شناختی که نسبت به حریفان آسیایی خود داریم تنها برای کسب مدال عازم قونیه ترکیه می‌شویم و امیدوارم انتظاری که کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیروکمان از ورزشکاران اعزامی دارد، تحقق ببخشیم.

دیدگاه‌ها